ابراهیم مبارک قدم روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 13 نفر از اعضا با برگزاری انتخابات به مدت سه سال به عنوان اعضای هیات مدیره معرفی می شوند و مسوولیت اداره نظام مهندسی ساختمان آذربایجان غربی را بر عهده می گیرند.
وی بیان کرد: مهندسان در رویارویی با مسائل مختلف با طراحی ایده های مناسب و اجرای آن میزان ایمنی و امنیت را در ساخت و سازها تخمین می ‌زنند.
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی ادامه داد: باید به این مسئله توجه کنیم که بسیاری از مشکلات امروز حوزه ساخت و ساز با مهندسی و مهندسان حل و فصل می‌شود.
مبارک قدم با اشاره به فعالیت کاردان های ساختمان در شهرهای بالای 50 هزار نفر جمعیت اظهار داشت: باید با استعلام از دفتر توسعه مهندسی و تشکل های حرفه ای وزارت راه و شهرسازی نحوه فعالیت کاردان ها در شهرهای بالای 50 هزار نفر استعلام و موضوع شفاف سازی شود.
وی گفت: در شهرهای زیر 50 هزار نفر نیز کاردان ها بر اساس پروانه اشتغال و در چارچوب نظام اداری و بر اساس مقررات ملی ساختمان فعالیت می کنند.
به گزارش ایرنا، انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان هر سه سال یک بار در گروه های عمران، معماری، تاسیسات برقی، مکانیک، نقشه برداری، ترافیک و شهرسازی در کشور و آذربایجان غربی برگزار می شود.
سازمان نظام مهندسی ساختمان از سازمان های تخصصی دخیل در حوزه ساخت و ساز در کشور است که نقش بسیار مهمی در این حوزه ایفا می کند.
9918/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.