رئیس اداره بهزیستی میاندوآب از ارائه خدمات اورژانس اجتماعی این شهرستان به 480 نفر در سال جاری خبرداد.
علی کریمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی افزود: در طول سال 97 نزدیک به 150 تماس با خط 123 گرفته شده است که توسط کارشناسان و مشاوران اورژانس اجتماعی به آنها خدمات داده شده است.
کریمی ادامه داد: طی سال جاری واحد سیار و مرکز مداخله در بحران شهرستان به 40 مورد همسرآزاری ،16 مورد کودک آزاری ، 4 مورد سالمند آزاری و 4 مورد فرار از منزل ، 10 مورد سابقه و افکار خودکشی ، 35 مورد اختلاف خانوادگی حاد ، و 2 مورد معلول آزاری مداخله و رسیدگی کرده و برای 370 نفر نیز یه صورت سرپایی و تلفنی مشاوره و راهنمایی داده شده است.
رئیس اداره بهزیستی میاندوآب گفت: برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی تیم سیار اورژانس اجتماعی هر روز در محل سکونتگاههای غیر رسمی مستقر می شود و تا به متقاضیان خدمات مشاوره رایگان ارائه نماید.
کریمی با اشاره به اینکه در میاندوآب کودک کار بومی وجود ندارد،گفت: کودکان کار غیر بومی را که اکثراً هم به تکدی گری می پردازند یا به شهرهای خودشان ارجاع داده می شوند و یا به مرکز نگهداری از کودکان خیابانی که در مرکز استان است تحویل داده می شوند و کودکان بی سرپرست یا بدسرپرست نیز با حکم قضایی تحویل مراکز نگهداری بهزیستی می شود.
وی در پایان از مردم خواست در صورت مشاهده آزار همسران، کودکان ، سالمندان و یا معلولان و همچنین در صورتی که در جریان اقدام به خودکشی فردی قرار گرفتند سریعاً با شماره 123 تماس گرفته و مراتب را اطلاع دهند ، اورژانس اجتماعی میاندوآب به صورت 24 ساعته و رایگان آماده ارائه خدمات به شهروندان عزیز می باشد.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.