کوروش صدیقی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این راستا پیش بینی شده است تا با احداث 270 غرفه در نقاط مختلف شهر این دستفروشان تجمیع و ساماندهی شوند.
وی با بیان اینکه فعالیت بی رویه و نامنظم دستفروشان و خودروهای سیار فروش میوه و تره بار از مهمترین مشکلات شهری تکاب است، ادامه داد: طرح ساماندهی دستفروشان تکاب به گونه ای اجرا می شود که به کسب و کار این بخش از فروشندگان خللی وارد نشود.
سرپرست شهرداری تکاب بیان کرد: با ساماندهی دستفروشان علاوه بر ایجاد نظم شهری و بهبود چهره و منظر شهر تکاب، رونق بازار، سهولت خرید و فروش و فعالیت متمرکز دستفروشان میوه و تره بار فراهم خواهد شد.
صدیقی اضافه کرد: در اجرای این طرح که با واگذاری غرفه هایی در ابعاد 6، هشت و 9 متری خواهد بود علاوه بر اینکه دستفروشان ساماندهی می شوند، مشکلات ناشی از تردد آنان در بازار و ایجاد تداخل صنفی و سد معبر نیز حل خواهد شد.
وی با بیان اینکه تا پایان سال تغییرات خوبی در زمینه زیباسازی چهره و منظر عمومی شهر را شاهد خواهیم بود، گفت: قانونمندی را سرلوحه کار خود در شهرداری قرار داده ایم و با جدیت به دنبال ایجاد انضباط اداری و مالی در شهرداری هستیم.
تکاب با 81 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و بیش از 4 هزار و 500 واحد صنفی و 300 دستفروش در این شهرستان فعالیت می کنند.
7514/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.