به گزارش ایرنا، علی مکرمی روز جمعه در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در جمع دانشجویان این شهرستان افزود: اعتبارهای اختصاص یافته به محور شاهین دژ - تکاب تحقق یافته است اما به دلیل مشکلات پیمانکار بومی، اقدامات اجرای توسعه این جاده امسال به انجام نرسید و به سال بعد موکول شد.
وی با اشاره به اینکه وضعیت نامناسب جاده ای، شاه بیت مشکلات تکاب است، بیان کرد: به طور قطع سال آینده مشکلات جاده ای تکاب حل خواهد شد و این قول را به مردم می دهیم که سال آینده از چهار سمت شاهد بهبود وضع محورهای مواصلاتی این شهرستان خواهیم بود.
وی ادامه داد: با تخصیص 15 درصد حقوق دولتی فعالیت های معدنی موضوع تبصره 6 ماده 14 قانون معادن به تکاب، مشکلات این شهرستان در بخش تامین اعتبار پروژه های عمرانی از جمله طرح های راهسازی حل خواهد شد.
فرماندار تکاب با گرامیداشت روز دانشجو گفت: مطالبه محوری و وجود فضای نقد در شهرستان، مدیران را برای خدمتگزاری بیشتر به مردم تشویق و ترغیب می کند.
مکرمی اضافه کرد: امکان اظهار نظر، اعتراض و بیان مطالبات از سوی دانشجویان و اقشار مردم از دستاوردهای انقلاب اسلامی است که باید این نعمت را ارج بنهیم و از آن حفاظت کنیم.
فرماندار تکاب در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان در خصوص اعزام شهروندان برای مراسم استقبال از رییس جمهوری در سفر اخیر بیان کرد: افتخار می کنیم افرادی را برای استقبال از رییس جمهوری از شهری اعزام کردیم که در انتخابات بیش از 70 درصد به دکتر روحانی رای داده اند.
مکرمی افزود: اعزام شهروندان از شهرها برای استقبال از رییس جمهوری امری پسندیده و نشانه تعلق خاطر به نظام و پشتیبانی از دولت است.
به گزارش ایرنا، آیین گرامیداشت روز دانشجو و جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان و مسئولان تکاب روز جمعه در سالن اجتماعات معلم این شهرستان برگزار شد.
در این مراسم فرماندار، امام جمعه، رییس شورای شهر و سرپرست شهرداری تکاب به سوالات مختلف دانشجویان در خصوص مسایل توسعه و علل محرومیت تکاب و راهکارهای برون رفت از عقب ماندگی پاسخ دادند.
عمده سوالات مطرح شده از سوی نمایندگان دانشجویان در این جلسه از فرماندار تکاب بود، که وی با تشریح اقدامات یک سال گذشته و عملکرد دولت تدبیر و امید در شهرستان به صورت جامع به سوالات پاسخ داده و به دلایل عقب ماندگی ها و کمبودهای این شهرستان در بخش های مختلف از جمله وضعیت جاده ها و اقدامات توسعه ای و راهکارهای حل مشکلات عمرانی و برنامه های ماه های آینده در این زمینه پرداخت.
وضعیت نامناسب جاده ها از جمله محور تکاب - شاهین دژ و محور تخت سلیمان از مهمترین مشکلات تکاب به شمار می رود.
تکاب با 81 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است و بیش از 400 دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی در دانشگاه های پیام نور، آزاد اسلامی و مرکز جامع علمی و کاربردی این شهرستان مشغول به تحصیل هستند.
7514/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.