رییس جامعه معلولان سردشت روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این رقابت هنری به مناسبت بزرگداشت روز جهانی معلولان و با هدف ارزش نهادن بر توانمندی های آنان و به منظور بالا بردن آگاهی جامعه در مورد مشکلات توان یابان، حقوق فردی و اجتماعی این افراد و مبارزه با کلیشه های متداول درباره افراد دارای معلولیت برگزار شد.
گلاله جواهری بیان کرد: به دنبال فراخوان مسابقه از سراسر شهرستان 200 اثر از 170 عکاس به این مسابقه ارسال شد که از این میان 10 اثر برگزیده از 10 عکاس معرفی شد.
وی افزود: این آثار برگزیده از سوی امیر صباغی، واحد امین پور، هژار عباسی، سیروان بابا آغایی، و متین قاسمی ارسال شده و به عنوان آثار برتر در جلسه شورای اداری معرفی و 5 اثر دیگر هم به عنوان قابل تقدیر جوایزی را دریافت کردند.
جواهری اضافه کرد: این انجمن 20 عکس برتر این مسابقه را به انتخاب داوران چاپ و در محل دفتر جامعه معلولان به مدت یک هفته به نمایش عموم می گذارد.
به گزارش ایرنا، از سال 1997 سوم دسامبر از سوی مجمع عمومی سازمان ملل متحد به عنوان روز معلول اعلام شد؛ هر سال در سراسر دنیا موسسات خیریه و دست اندرکاران این حوزه تلاش می کنند تا آگاهی همه اقشار جامعه را در این خصوص ارتقاء دهند.
7562/3020/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.