فرماندار ارومیه گفت: دانشجویان همواره در عرصه های مختلف جامعه جایگاهی برجسته و تاثیرگذار داشته اند. 
ملامحمدی زاده در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی ضمن تبریک ۱۶ آذر روز دانشجو دانشگاه را مبدا تحولات جامعه عنوان کرد و گفت: دانشگاهها باید همواره کانون دانش پژوهی، خردورزی، نقد و روشنگری اندیشمندانه باشند.
ملامحمدی زاده  بااشاره به نقش دانشجویان در تحولات سیاسی افزود: دانشجویان در راستای توسعه سیاسی کشور، همواره با مشارکت در امور سیاسی و اجتماعی سرنوشت ساز جامعه و حمایت و نظارت بر دولت برآمده از اراده ملت تاثیرگذار بوده اند.
فرماندار ارومیه فراگیری دانش روز را لازمه توسعه دانست و تصریح کرد: دانشجویان با گام نهادن در مسیر علم اندوزی و آگاه سازی جامعه و بخصوص ارائه مقالات و گزارش های علمی در حوزه های مختلف اقتصادی، می توانند دولت را در خدمات رسانی شایسته به مردم یاری رسانند.
وی نقش دانشگاه را در عبور از شرایط فعلی کشور مهم و تاثیر گذار دانست و خاطر نشان کرد:  رسالت دانشجویان در شرایط فعلی، تحقیق درخصوص مسائل مختلف کشور و ارائه راهکار علمی برای رفع این مشکلات است و بی شک مسئولان نیز از این پیشنهادات استقبال خواهند کرد.
ملامحمدی زاده باتاکید براینکه نقد دلسوزانه به نفع آینده کشور است گفت: دولت تدبیر و امید همواره خود را مکلف به شنیدن صدای دانشجویان و نقدهای سازنده آنها دانسته و بنده نیز به عنوان فرماندار ارومیه از هرگونه نقد و پیشنهاد دانشجویان و محققان برای بهبود شرایط شهرستان استقبال می کنم.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.