کریم عبدالله پور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بارش برف از نیمه شب گذشته در این گردنه شروع شد و تاکنون عوامل راهداری «کله گاوی» 2 مرتبه برف روبی و یک بار نمک پاشی این مسیر را انجام داده اند.
وی با اشاره به اینکه اکنون ارتفاع برف در این گردنه به 15 سانتی متر رسیده است، اضافه کرد: با توجه به تداوم بارش برف تردد در این گردنه تنها با زنجیر چرخ صورت می گیرد.
وی گفت: با توجه به کاهش دید افقی، برودت و کاهش دما در این گردنه، شهروندان از سفرهای غیرضروری خودداری کرده و رانندگان قبل از سفر نسبت به بررسی عملکرد مناسب سیستم روشنایی، بخاری و ترمز خودرو اطمینان حاصل کنند.
وی یادآور شد: تردد در سایر محورهای مواصلاتی و گردنه های این شهرستان بدون مشکل در حال انجام است اما با توجه به بارش باران شدید عبور و مرور به کندی صورت می گیرد.
عبدالله پور از رانندگان خواست قبل از سفر در این فصل از وضعیت جاده ها با شماره تلفن های 42224500، 422223600 و 2-42224501 آگاهی پیدا کنند.
به گزارش ایرنا چهار راهداری در روستاهای کیتکه (گردنه جواله ره شان)، کله گاوی ( گردنه زمزیران) و آفان در مسیر مهاباد - سردشت و گردنه قره بلاغ (مسیر مهاباد - بوکان) به همراه راهدارخانه مرکزی در مهاباد فعال است.
مهاباد دارای یکهزار کیلومتر راه شامل 235 کیلومتر راه اصلی و فرعی و 700 راه روستایی آسفالت و شوسه است.
3020/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.