سردار سرتیپ دوم محمد شرفی روز چهارشنبه در حاشیه همایش فرماندهان و مدیران انتظامی آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگاران افزود: بخشی از این واحد ها در صورت تخصیص منابع به بهره برداری می رسد.
وی با اشاره به اینکه افزایش استانداردهای رفتاری در کلانتری ها مورد تاکید پلیس است، اظهار داشت: قرار است 16 هزار نفر از کارکنان از این آموزش و استانداردها بهره مند شوند که تاکنون 10 هزار نفر در دوره های مرتبط شرکت کرده اند.
وی ادامه داد: سامانه پیامکی نیز در کلانتری های کشور برای اطلاع رسانی به افراد شاکی و متشاکی راه اندازی می شود.
رییس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: ارزیابی عملکرد یگان های مختلف انتظامی و ابلاغ رهنمودهای سلسله فرماندهی برای توسعه زیرساخت های انتظامی از جمله اهداف سفر به استان هاست که در این سفر نیز دنبال می شود.
سردار شرفی با اشاره به اینکه فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی از نظر کیفی و کمی از وضعیت خوبی برخوردار است، گفت: یکی از این شاخص ها وجود امکانات تصویری در تحت نظرگاهها بوده که در همه کلانتری های این استان راه اندازی شده است.
به گزارش ایرنا، طبق آمار حدود 30 میلیون نفر در کشور سالانه به کلانتری ها مراجعه می کنند که با توجه به این حجم، ارتقای کمی و کیفی از جمله مهمترین ملزومات فعالیت های یگان های انتظامی به شمار می رود.
6009/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.