فرمانده انتظامی ماکو از کشف ۱۱ هزار عدد داروی کمیاب در ماکو خبر داد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، سرهنگ میر حیدر شفیعی در جمع خبرنگاران با اشاره به کشفیات یک هفته ای انتظامی، گفت: ماموران انتظامی شهرستان در حین کنترل خودروهای در حال رفت و آمد در یکی از محورهای مواصلاتی ماکو به یک دستگاه خودروی سواری مشکوک می‌شوند و اقدام به توقف آن کردند.

وی ادامه داد: اقدامات لازم برای بازرسی خودرو انجام شد که در این بازرسی‌ها ۱۱ هزار عدد انواع داروهای کمیاب کشف و راننده خودرو نیز دستگیر و طی تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ شفیعی همچنین از کشف ۱۲ هزار و ۴۹۲ قلم قطعات خودرو و لوازم آشپزخانه قاچاق در ماکو خبر داد و افزود: این کالاهای قاچاق که از یک اتوبوس در یکی از محورهای ماکو کشف شد، همگی توقیف و به انبار انتقال داده شدند.

وی ارزش ریالی این کالاهای قاچاق را ۵۰۰ میلیون ریال برآورده کرد و افزود: راننده اتوبوس نیز در این راستا متهم شناخته و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی ماکو در ادامه با اشاره به اینکه از یک محل دپو در یکی از انبارهای سطح ماکو ۱۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق کشف شد، تصریح کرد: در این ارتباط نیز یک نفر متهم دستگیر و با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شد تا حکم وی براساس قانون صادر شود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.