علی ولیزاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ابتدای سال تاکنون بیش از 2 هزار و 74 انشعاب فاضلاب به مشترکین واگذار شده که 212 فقره انشعاب بیشتر از برنامه مصوب زمان بندی بوده است.
وی تعداد کل انشعاب های فاضلاب در شهر خوی را حدود 41 هزار فقره اعلام کرد و اظهار داشت: در حال حاضر بیش از 57 درصد شهرخوی تحت پوشش شبکه فاضلاب قرار دارد.
وی با اشاره به واگذاری بیش از یک هزار و 598 انشعاب آب طی سال جاری بیان کرد: در این زمینه نیز طبق برنامه پیش رفتیم و تا رسیدن به نقطه نهایی برنامه سال 97 فاصله چندانی نداریم.
مدیر شرکت آب و فاضلاب شهری خوی با تاکید بر اهمیت دریافت حق انشعاب گفت: شهروندان باید قبل از هرگونه ساخت و ساز نسبت به خرید حق انشعاب آب اقدام کنند.
ولیزاده با بیان اینکه نصب انشعاب بدون مجوز شرکت آب و فاضلاب جرم محسوب می‌شود، ابراز داشت: با متخلفان این حوزه برخورد قانونی صورت می گیرد.
وی گفت: نصب انشعاب‌های آب و فاضلاب به شکل قانونی و با مجوز، باعث دوام هرچه بیشتر اتصالات و انشعابات خواهد بود.
به گزارش ایرنا 39 هزار و 854 انشعاب فاضلاب شهری در خوی وجود دارد و طول شبکه فاضلاب در این شهرستان 317 هزار و 862 متر است؛ خوی با 385 هزار نفر جمعیت در شمال آذربایجان غربی قرار گرفته و دومین شهر پرجمعیت استان است.
7132/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.