قرنی مصطفی پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: قرعه کشی مرحله گروهی رقابت های بسکتبال لیگ دسته 2 کشور با حضور 19 تیم شرکت کننده در محل فدراسیون بسکتبال انجام شد.
وی اضافه کرد: در این مرحله تیم ها در سه گروه پنج تیمی و یک گروهی چهار تیمی به مصاف هم می روند و مقرر شده از هر گروه 2 تیم به مرحله بعدی راه پیدا کنند.
مصطفی پور ادامه داد: تیم هیات بسکتبال مهاباد در گروه دوم این بازی ها با تیم های اسد آباد همدان، مهتاب قم، لرستان و طلای سبز رفسنجان همگروه شده است.
رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد اظهار داشت: تیم های یس آل گرگان، ملوان، شکلی تهران و پاسارگاد مشهد در گروه اول، تیم های نفت و گاز گچساران، نی ریز فارس، آینده سازان یزد، پدافند فسا و دزفول در گروه سوم و تیم های فرش مشهد، خانه بسکتبال آذربایجان غربی، احسان تولز گنبد، خانه بسکتبال خراسان جنوبی و خلیج فارس قم در گروه چهارم این رقابت ها حضور دارند.
مصطفی پور همچنین یادآور شد: رقابت های لیگ دسته دوم بسکتبال به صورت متمرکز و رفت و برگشت در مرحله اول به میزبانی همدان و در مرحله برگشت به میزبانی مهاباد برگزار خواهد شد.
مهاباد با 237 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد و دارای 45 هیات ورزشی در رشته های مختلف و 70 باشگاه خصوصی و 20 باشگاه دولتی است.
9903/3020/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.