مقصود مقدمی کیا روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این سازمان در استان 368 هزار نفر بیمه شده اصلی دارد و با احتساب خانواده هایشان به یک میلیون و 200 هزار نفر می رسد.
وی اظهار داشت: هم اکنون یک بیمارستان، یک دی کلینیک، سه پلی کلینیک، پنج درمانگاه تخصصی مختص سازمان تامین اجتماعی در آذربایجان غربی فعال است و به افراد تحت پوشش خدمات ارائه می کند.
وی یادآور شد: سازمان تامین اجتماعی استان از نظر ارزیابی شاخص های عملکرد در سال گذشته رتبه اول کشوری را به خود اختصاص داد.
مقدمی کیا با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی در حوزه توسعه تاثیرگذار است، گفت: حمایت از تامین اجتماعی به تقویت دولت منتهی شده و سعی برآن است که ساز و کارها به سمت و سوی شعار سال حرکت کرده و رضایت مردم نیز در نظر گرفته شود.
وی اضافه کرد: در شهرستان سردشت نیز هشت هزار و 600 نفر بیمه شده اصلی وجود دارد که با احتساب خانواده هایشان این تعداد به حدود 30 هزار نفر می رسد.
مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجان غربی بیان کرد: شعبه سردشت جزو 16 شعبه اصلی آذربایجان غربی است و 760 کارگاه و بنگاه اقتصادی را تحت پوشش دارد.
وی افزود: از مجموع بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی در سردشت 850 نفر مستمری بگیر شامل بازنشستگان، از کار افتاده و بازماندگان هستند.
مقدمی کیا اضافه کرد: ضریب پوشش این سازمان در سردشت به ارتقا نیاز دارد و برای رسیدن به اهداف سازمانی در این شهرستان به همکاری مسوولان امیدوار هستیم.
وی یادآور شد: تامین اجتماعی سردشت سال 1370 با 6 نفر نیرو از شعبه مهاباد انشعاب پیدا کرد و در حال حاضر با 12 نفر نیرو از نظر درجه بندی شعبه ای در سطح استان شعبه تیپ سه به حساب می آید.
به گزارش ایرنا 55 درصد از جمعیت کشور زیر پوشش تامین اجتماعی قرار دارند که جمعیتی بالغ بر 42 میلیون نفر را شامل می شود.
بیمه تامین اجتماعی یکی از سازمان های بیمه گر است که در کنار بیمه سلامت، عنوان بزرگترین سازمان های بیمه گر کشور و استان های مختلف را در اختیار دارد.
7562/3020/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.