به گزارش ایرنا در این دیدار که بین 2 تیم صدرنشین جدول در سالن اختصاصی تیم اروم آلیاژ برگزار شد، تیم میزبان در یک غافلگیری گل اول را پذیرفت و در ادامه بازی نیز پس از اخراج دروازه بان خود، گل دوم را نیز بر خلاف جریان بازی دریافت کرد.
شاگردان مرتضی نجف نژاد در تیم اروم آلیاژ بلافاصله بعد از گل دوم رو به بازی هجومی آوردند ولی تنها توانستند یکی از گل های خورده را جبران کند.
در ادامه نیز تیزهوشی بازیکنان حریف 2 گل دیگر را برای آنان در پی داشت تا این دیدار با نتیجه پر گل چهار بر یک به نفع تیم میهمان به پایان برسد.
اروم آلیاژ تا پایان هفته پنجم لیگ دسته 2 فوتسال کشور با کسب سه پیروزی، یک تساوی و یک شکست و اندوختن 10 امتیاز، همچنان پس از الغدیر اردبیل در رده دوم جدول قرار دارد و جمعه آینده در هفته ششم این رقابت ها به مصاف هیات فوتبال شوط می رود.
تیم اروم آلیاژ جمعه گذشته در جریان دیدارهای هفته چهارم این رقابت ها به تساوی سه بر سه مقابل کیان پارس آباد رسید.
مرتضی نجف نژاد هدایت تیم اروم آلیاژ ارومیه را بر عهده دارد و حسین همتی این تیم را سرپرستی می کند.
مسابقات فوتسال لیگ دسته 2 باشگاه های کشور با حضور 37 تیم در 6 گروه (6 و هفت تیمی) به صورت دوره ای و رفت و برگشت برگزار می شود.
اروم آلیاژ و هیات فوتبال شوط در گروه 2 این رقابت ها با تیم های کیان پارس آباد، ساکاپخش سقز، امید آذربایجان بناب، الغدیر اردبیل و هیات فوتبال همدان هم گروه است.
چهار تیم برتر این رقابت ها به لیگ دسته یک کشور صعود می کند.
7156/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.