امین رستم زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: پژوهشگران، اساتید و دانشجویان تا زمان اعلام شده، فرصت دارند تا اصل مقالات خود را در قالب محورهای همایش به دبیرخانه همایش در قالب فرمت اعلامی که در آدرس اینترنتی conf.isc.gov.ir/law97 پایگاه استنادی علوم جهان اسلام موجود است به ایمیل Jahad@urmia.ac.ir ارسال کنند و تاییدیه از دبیرخانه اخذ کنند.
معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه این همایش با محور ویژه شهروند ایرانی، حقوق و تولید ایرانی برگزار می شود، اظهار داشت: توسعه و حقوق شهروندی، اشتغال و حقوق شهروندی، خودکفایی و حقوق شهروندی، امنیت سرمایه و حقوق شهروندی، کسب و کار مجازی و حقوق شهروندی و سیاست اقتصادی، اقتصاد سیاسی و حقوق شهروندی از دیگر محورهای اصلی این همایش ملی است.
وی ادامه داد: با سمت و سو دهی محورها به سمت شعار سال علاوه بر ایجاد زمینه های تولیدات علمی گام هایی در راستای تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری برداشته می شود.
دبیر علمی چهارمین همایش ملی تبیین حقوق شهروندی با اشاره به کیفیت علمی دوره های اول تا سوم این همایش بیان کرد: دوره های اول تا سوم همایش با حضور پروفسور هاشمی و عرفانی از اساتید برجسته حقوق کشور و پدر علم حقوق عمومی کشور و صاحبنظران بین المللی این عرصه که به عنوان ارکان اصلی این همایش بودند با موفقیت به اتمام رسید و تمامی مقالات در پایگاه های اصلی علمی کشور و وزارت علوم از جمله جهان اسلام (ISC) و SID و سیویلیکا نمایه شده است.
وی افزود: پیش بینی می شود که اختتامیه چهارمین دوره همایش در اواخر اسفند سال جاری با حضور شخصیت های برجسته علمی، اجرایی و مسوولان کشوری در ارومیه برگزار شود.
رستم زاده با تقدیر از حمایت‌های مادی و علمی دانشگاه ها و دستگاه های مشارکت کننده در این همایش، گفت: کارهای جمعی نیازمند جهاد علمی و عملی است که در هر سه دوره این همایش این اتفاق پر برکت به وضوح قابل مشاهده است.
وی گفت: برخلاف تصور اولیه دانشجویان و اساتید، تمامی رشته های مختلف دانشگاهی جامعه مخاطب این همایش هستند زیرا حقوق شهروندی موضوعی است که در دانشگاه های بزرگ دنیا در قالب های مختلف از منظر تمامی رشته های علوم پایه، فنی مهندسی، پزشکی، علوم کاربردی و علوم مدیریتی همانند رشته های علوم انسانی به صورت بین رشته ای به این موضوع نگاه علمی می شود.
به گزارش ایرنا این همایش به همت جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی و با مشارکت پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)، مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی (SID)، سیویلیکا، دانشگاه ارومیه، دانشگاه الزهرا، دانشگاه علم و فرهنگ تهران، دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی، دانشگاه آزاد ارومیه، دانشگاه جامع علمی کاربردی، استانداری آذربایجان غربی، شهرداری ارومیه و دادگستری آذربایجان غربی برگزار می شود.
3214/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.