استاندار آذربایجان غربی گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی باید به بهترین شکل ممکن به مردم اطلاع رسانی شود.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، محمدمهدی شهریاری در جلسه شورای سیاستگذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: امسال برگزاری مراسم بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با سال های گذشته تفاوت بسیاری دارد چرا که امسال در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم و لازم است به بهترین شکل ممکن دستاوردهای انقلاب به مردم اطلاع رسانی شود.
وی تصریح کرد: مهمترین موضوعی که باید در برگزاری برنامه‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مدنظر داشته باشیم، مردمی نمودن برنامه هاست، نباید برنامه ریزی ها برای برگزاری برنامه های دهه فجر، صرفا اداری و رسمی باشد بلکه لازم است خود مردم مستقیما در برنامه ها حضور داشته باشند.
شهریاری با تاکید بر اینکه باید مشارکت مردم را در برنامه های دهه فجر گسترده تر کنیم، افزود: باید از ظرفیت تمامی گروه ها و تشکل های مردمی و دانشجویی در برگزاری برنامه‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استفاده کنیم.
وی در ادامه سخنان خود، اتحاد و همدلی ملت ایران در برابر توطئه های دشمنان را مثال زدنی عنوان کرد و گفت: دشمنان و معاندان نظام برنامه ریزی کرده اند که امسال چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کمرنگ برگزار شود، این نشان می دهد که دشمن هنوز بعد از چهل سال، ملت بزرگ ایران را نشناخته است، ملتی که همواره با حضور خود در صحنه و به فضل الهی، تمامی برنامه های دشمن را با ناکامی مواجه ساخته است.
شهریاری از دستگاه های اجرایی نیز خواست پروژه های افتتاحی خود برای ایام الله دهه فجر را جهت برنامه ریزی و هماهنگی بیشتر به استانداری اعلام کنند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.