فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: روحیه و تفکر بسیجی زمینه ساز رهایی کشور از تمامی مشکلات است.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، سردار حبیب شهسواری در تجمع عظیم بسیجیان سلماسی بمناسبت سالروز تشکیل بسیج به فرمان امام خمینی،  ضمن تبریک هفته بسیج و وحدت و میلاد با سعادت پیامبر اکرم و امام صادق، با اشاره به فضایل امام خمینی و  روزهای نخست پایه گذاری بسیج مستضعفین،گفت: بسیج برای حمایت از مستضعفان و کمک رسانی به تمام احاد مردم به ویژه قشر مظلوم و کم توان تشکیل شده است و حافظ امنیت و میدان دار صحنه اصلی نبرد در مقابل باطل می باشد.

سردار شهسواری اظهار کرد: اوج اقتدار بسیج در جنگ ۸ ساله دفاع‌مقدس رقم خورد و دنیا از ایثار، گذشت و فداکاری بسیج و عملیات های آن ها در طول این ۸ ساله تعجب می کردند .

وی افزود: استکبار به قصد نابودی نظام و اسلام و برای خاموش‌کردن چراغ افروخته اسلام وارد میدان جنگ با ایران شد و مردم بصورت بسیحی وار از کشور دفاع کردند و با پیروی از دستور امام‌خمینی(ره) وارد میدان جنگ شده و نشان دادند که پشتیبان رهبر و ولایت هستند .

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: شاه کلید و رمز موفقیت بسیج اسلام ،ایمان،قران ،غیرت دینی،اراده و پشتکار و وجود امام و پیشوایی همچون امام خامنه ای است.

سردار شهسواری اظهار کرد: در هر زمان و مکانی که نیاز باشد بسیج بدون هیچ چشم داشتی وارد عمل میشود و به فرموده امام خامنه ای راه گشا و رهایی بخش تمام مشکلات روحیه و تفکر بسیجی و اقدام بسیجی است.

وی تصریح کرد: امروز بسیج امادگی کمک رسانی در عرصه های اقتصادی و سازندگی کشور را دارد و نیز در صحنه های فضای مجازی و جنگ نرم نیز با اقتدار اماده خدمت رسانی به مردم  و مقابله با دشمنان است و پاسدار و صیانت کننده ارمان های انقلاب اسلامی است و تا ظهور امام زمان حامی و پشتیبان ولایت فقیه خواهد بود.

سردار شهسواری گفت: بسیج کلید حل مشکلات کشور بوده و توانایی آن همیشه راه‌گشا و گره‌‌کشا بوده و دشمن با جنگ رسانه‌ای بدنبال ضربه زدن به نظام است و بسیجیان باید در این زمینه فعالیت خود را افزایش دهند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.