به گزارش ایرنا، ناصر امیری عصر روز دوشنبه در جلسه شورای اداری میاندوآب که با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه برگزار شد، با بیان اینکه وحدت و هماهنگی خوبی بین مسوولان این شهرستان وجود دارد، اظهار داشت: همه مدیران با تمام توان در راستای توسعه و پیشرفت این شهر تلاش می کنند.
وی با بیان اینکه در راستای کاهش مشکلات اجتماعی برنامه های خوبی با مشارکت مردم در حوزه های فرهنگی و اجتماعی برنامه ریزی شده، اضافه کرد: در همین راستا 25 کارگروه در زمینه های فرهنگی و اجتماعی تشکیل شده است.
وی توجه به حقوق شهروندی را از دیگر رویکردها در این شهرستان عنوان کرد و اظهار داشت: توسعه ورزش های همگانی، سالم سازی مناطق گردشگری و کاهش آسیب های اجتماعی با توجه ویژه به سکونتگاه های غیررسمی و حاشیه شهرها از مهمترین این برنامه هاست.
فرماندار میاندوآب گفت: در تداوم فعالیت های فرهنگی، پنج میلیارد ریال برای تکمیل حوزه علمیه برادران و سه میلیارد ریال برای حوزه علمیه خواهران از محل اعتبارات استانی تخصیص یافته و پیگیری های لازم نیز جهت تحقق این اعتبار ها در حال انجام است.
وی با اشاره به اینکه مردم این شهرستان در طول چهار دهه عمر با برکت انقلاب اسلامی به خوبی از امتحانات مختلف سربلند بیرون آمده اند، بیان کرد: این شهرستان بیش از 850 شهید و یک هزار و 530 جانباز و 181 آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
امام جمعه میاندوآب نیز در این جلسه با بیان اینکه وحدت و همدلی در این شهرستان حاکم است، گفت: بدون اغراق مسوولان میاندوآب در حوزه های مختلف، تمام توان خود را برای توسعه و پیشرفت شهرستان به کار گرفته اند و اگر هم در جایی نقص و ضعفی وجود دارد و نتوانسته ایم رضایت مسولان ارشد استان و مردم را جلب کنیم به علت کم کاری از سوی مسوولان نبوده است.
حجت الاسلام حمید حسن زاده افزود: امنیت و آرامشی که در طول چهل سال گذشته در این منطقه حکمفرما بوده نشان دهنده اتحاد و همدلی مسوولان و همبستگی و وحدت بین مردم است.
وی با قدردانی از فرماندار و مدیران اجرایی این شهرستان گفت: میاندوآب در هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن نیز در طول 40 سال عمر پربرکت انقلاب اسلامی در دفاع از نظام و کشور و در مبارزه با گروهک های ضدانقلاب همواره دین خود را ادا کرده است.
به گزارش ایرنا، میاندوآب با بیش از 277 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع است.
9871/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.