به گزارش ایرنا، سردار مجید ارجمندفر روز دوشنبه در تجمع باشکوه بسیجیان اشنویه افزود: بسیج و نیروهای بسیجی در همه عرصه ها حضور دارند و کشور را از بحران ها نجات می دهند.
وی با بیان اینکه بسیج به عنوان نیرویی که از اقشار مختلف مردم شکل گرفته است در تمام عرصه ها، نقش فعال و کلیدی دارد، اظهار داشت: بسیج در طول دوران حکومت جمهوری اسلامی همواره یار و یاور نظام بوده است.
سردار ارجمندفر گفت: دشمن بعد از شکست از راه های مختلف، همواره در تلاش است که با تهاجم فرهنگی در کشور ما مشکل و رخنه ایجاد کند که این نیز با هوشیاری و بصیرت مردم همیشه در صحنه تاکنون با شکست مواجه شده است.
وی با بیان اینکه عظمت و قدرت بسیج در آن سوی مرزها نیز به رخ کشورها کشیده شده است، گفت: رژیم صهیونیستی و متحدانش در برابر قدرت بسیجیان با شکست مواجه و ایران اسلامی و بسیجیان به الگویی برای کشورهای مختلف تبدیل شده اند.
وی بیان کرد: در جنگ نابرابر هشت سال دفاع مقدس که ایران اسلامی به تنهایی با چندین کشور که عراق را همراهی می کردند، در جنگ بود، حتی یک وجب از خاک میهن به تصرف دشمن درنیامد و این از جانفشانی بسیجیان و مردم این کشور حکایت دارد.
جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدای شمال غرب کشور گفت: عزت و سربلندی ما به واسطه داشتن رهبری مدبر و مومن و ملتی بسیجی و گوش به فرمان رهبر است، که همیشه در طول تاریخ در اوج خواهد بود.
به گزارش ایرنا، علاوه بر اجرای برنامه های فرهنگی متنوع، هفت طرح عمرانی با اعتبار بالغ بر 250 میلیارد ریال به مناسبت هفته بسیج در طول این هفته در اشنویه افتتاح شد.
اشنویه در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است و بیش از 74 هزار نفر جمعیت دارد.
9870/3020/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.