به گزارش ایرنا، حجت الاسلام ناصر خدایاری روز دوشنبه در نشست اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان قرآنی ماکو، شوط، پلدشت و چالدران با مدیران صندوق اعتباری هنر که در مجتمع فرهنگی و هنری بصیرت شوط برگزار شد، بیان کرد: همچنین 180 نفر از هنرمندان استان از مزایای بیمه درمان تکمیلی برخوردار هستند.
وی افزود: آذربایجان غربی ظرفیت قابل توجهی در زمینه های مختلف فرهنگی و هنری دارد و امیدواریم مسوولان کشوری حداکثر حمایتی خود را به استان داشته باشند تا این ظرفیت ها بیش از پیش بارور شود.
مشاور مدیرعامل صندوق اعتباری هنر نیز با اشاره به نقش بی بدیل هنرمندان در توسعه فرهنگی کشور گفت: سیاست و عملکرد ما در سفرهای حمایتی در جهت تقویت جایگاه اهالی فرهنگ، هنر و رسانه سراسر کشور به ویژه مناطق کم برخوردار است.
زهرا حق شعار ادامه داد: خوشبختانه هنرمندان گمنام بسیاری در این سفرها شناسایی و از خدمات صندوق برخوردار شدند.
توحید عبدالهی، مدیر مالی صندوق اعتباری هنر نیز در این جلسه گفت: تاکنون بیش از 75 میلیارد ریال تسهیلات بانکی قرض الحسنه به هنرمندان، نویسندگان و خبرنگاران در سراسر کشور پرداخت شده است.
در این نشست هنرمندان شهرستان های ماکو، شوط، پلدشت و چالدران نیز با طرح و بیان مشکلات خود خواستار رسیدگی جدی و توجه به آنها شدند.
به گزارش ایرنا، هیأت اعزامی صندوق اعتباری هنر روز شنبه / 3 آذر / وارد آذربایجان غربی شدند، طی روزهای گذشته با بیش از 200 تن از فعالان فرهنگ و هنری شهرستان های ارومیه، سلماس، خوی، شوط، ماکو، پلدشت و چالدران دیدار داشتند.
مدیران صندوق اعتباری هنر در خصوص حل مشکلات بیمه ای و معیشتی هنرمندان، نویسندگان و روزنامه نگاران استان آذربایجان غربی قول مساعد دادند.
هیأت اعزامی صندوق اعتباری هنر در ادامه این سفر با هنرمندان شهرستان های تکاب، شاهین دژ، بوکان دیدار خواهند کرد.
7132/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.