سرهنگ طالب رحیمی روز دوشنبه در اجتماع بزرگ بسیجیان مهاباد که با حضور فرماندار و جمعی از مسوولان این شهرستان در سالن ورزشی 2 هزار نفری مهاباد برگزار شد، افزود: امت اسلامی امروز با بهره گرفتن از تفکر بسیجی در مقابل استکبار به مبارزه برخاسته و به جان آنان لرزه انداخته است.
وی ادامه داد: بسیج مردمی به عنوان یکی از آموزه های مکتب اسلام و پیروی از ولایت فقیه و نجات دهنده کشورهای تحت استیلای سلطه گران، امروز نقش و کارایی تعیین کننده خود را در صحنه های مختلف به ظهور رسانیده است.
وی اضافه کرد: بسیج و گسترش فرهنگ، تفکر و روحیه بسیج، رمز اصلی جاودانه بودن و جاودان ماندن انقلاب و نظام اسلامی ایران در کوران حوادث مختلف و در گردنه های سخت بوده است.
فرمانده سپاه مهاباد اظهار داشت: تفکر بسیجی مایه حفظ انقلاب از درون و بالندگی آن در بیرون از مرزهاست که نمونه هایی از آن را در ملت های منطقه از جمله عراق، سوریه و یمن که تشکیل جبهه مقاومت داده و در برابر دشمنان ایستاده اند، شاهد هستیم.
به گزارش ایرنا، مسابقه طناب کشی، بازی های بومی و محلی، اجرای سرود و برپایی ایستگاه صلواتی از دیگر بخش های اجتماع بزرگ بسیجیان مهاباد بود که به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در این شهرستان برگزار شد.
همچنین در این مراسم از 10 خانواده شهید دوران انقلاب اسلامی مهاباد نیز تجلیل به عمل آمد.
به گزارش ایرنا، به مناسبت هفته بسیج 128 برنامه در مهاباد اجرا شد که مهم ترین آنها شامل اعزام گروه های جهادی، خدماتی و پزشکی به مناطق محروم، افتتاح پل و راه روستایی، اجتماع بزرگ شکوه مقاومت بسیجیان و یادواره شهدا است.
9903/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.