به گزارش ایرنا حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی روز یکشنبه در همایش روشنگری با موضوع تبیین دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی که در مجتمع فرهنگی هنری حافظ شاهین دژ برگزار شد، افزود: امام (ره) با هدیه کردن عزت و شرف به جامعه، مملکت اسلامی را از چنگال استکبار و ظلم رهانید و نور امید را به عنوان یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب در دل مستضعفان زنده کرد.
وی با اشاره به اینکه به فرموده مقام معظم رهبری این انقلاب بی نام امام خمینی (ره) در هیچ کجای جهان شناخته شده نیست، ادامه داد: مکتب امام خمینی (ره) دارای فرهنگ شهادت طلبی بوده و این فرهنگ ضامن حفظ نظام است.
حجت الاسلام سرایی با تاکید بر اینکه مکتب امام خمینی (ره) برگرفته از نهضت عاشورایی است، افزود: ملت انقلابی ایران شعار «هیهات من ظله» را به گفتمان تبدیل کرده و در طول چهل سال گذشته ثابت کردند که زیر بار ظلم نمی روند.
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه خودباوری، وحدت کلمه و همبستگی از دیگر دستاوردهای نظام اسلامی است، گفت: امروزه وحدت شیعه و سنی در ایران زبانزد جهانیان است.
وی با تاکید بر اینکه موشک های ایران لرزه بر اندام دشمنان انداخته است، اضافه کرد: وضعیت ایران از هر لحاظ بهتر از گذشته است؛ هرچند مشکلاتی هم در جامعه وجود دارد و مسوولان باید آن را برطرف کنند.
3072/6009
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.