به گزارش ایرنا، امام جمعه میاندوآب روز یکشنبه در آیین باشکوهی که در روستای تپه چلیک از توابع بخش مرکزی میاندوآب برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی ایران برای از بین بردن دین اسلام و برهم زدن امنیت کشور همیشه به دنبال ایجاد تفرقه و اختلاف بین امت اسلامی ایران هستند و تمام تلاش خود را نیز در این راه به کار گرفته اند.
حجت الاسلام حمید حسن زاده با بیان اینکه هفته وحدت نماد همدلی و همزبانی است، افزود: مسلمانان ایران اسلامی در قرآن، معاد، اعتقاد به خدای یگانه و هدف مشترک هستند و باید وحدت و انسجام خود را نیز به بهترین شکل ممکن حفظ کنند‌.
وی با اشاره به اینکه دشمنان در پشت پرده آتش تفرقه و ناامنی را علیه ایران درست می کنند، بیان کرد: این آتش خود آنان را سوزانده ولی به حول قوه الهی به کشور ما تسری پیدا نمی کند.
امام جمعه میاندوآب افزود: ایران اسلامی کشوری امن در درون آتش سوزان اختلافات در دنیاست و این درحالی است که در همسایگی کشورمان، کشورهای زیادی هستند که در ناامنی به سر می برند.
وی با بیان اینکه این نامنی به کشورهایی مثل عربستان، کویت و مرزهای ترکیه نیز کشیده شده است، گفت: در سایه جانفشانی فرزندان سپاه، بسیجیان، سربازان گمنام امام زمان (عج)، ارتش و نیروهای انتظامی و مرزبانی امنیت در تمام نقاط ایران وجود دارد‌.
حجت الاسلام حسن زاده اضافه کرد: امت اسلامی ایران در طول 40 سال عمر انقلاب در برابر دشمنان اتحاد و همدلی خود را حفظ و ایستادگی کرده اند و از این پس نیز با اقتدار در برابر نفوذ دشمنان خواهند ایستاد.
امام جمعه میاندوآب همچنین به خدمات نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: امروز به برکت نظام اسلامی، در دوره افتاده ترین روستاها، مردم از خدمات زیادی برخوردار هستند و این به برکت نظام اسلامی و نعمت ولایت فقیه است و باید قدردان آن بود.
فرماندار میاندوآب نیز در آیین مشابهی که در روستای حاج حسن از توابع این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: وحدت و اتحاد تنها در هفته وحدت خلاصه نمی شود بلکه همیشه و در هر زمان و مکانی ما به وحدت نیاز داریم.
ناصر امیری با بیان اینکه هفته وحدت که حاصل تفکر و بینش اسلامی رهبر کبیر انقلاب اسلامی است به همه مردم عزت داد، افزود: بنابر فرمایشات رهبر معظم انقلاب آنانی که بین مسلمانان اختلاف می اندازند نه شیعه هستند و نه سنی‌ بلکه دشمنان اسلام هستند که نه به شیعه و نه به سنی رحم نمی کنند.
وی در ادامه با تبریک هفته بسیج، بیان کرد: وقتی که انقلاب اسلامی ایران پیروز شد استکبار احساس می کرد که این انقلاب در کمتر از 2 سال فرو می پاشد و حتی جنگ هشت ساله را به ایران توسط رژیم بعثی عراق تحمیل کرد و در چنین شرایطی بود که بسیج بنا به دستور بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران پا به عرصه نهاد و به حراست و پاسداری از آرمان های نظام و انقلاب پرداخت.
فرماندار میاندوآب، تفکر بسیجی را منحصر به دفاع مقدس و جنگ سخت ندانست و گفت: ورود بسیج به عرصه‌های مختلف سازندگی، علمی، فرهنگی، ورزشی و اجتماعی پیشرفت‌های چشمگیری را برای کشور به دنبال داشته است.
به گزارش ایرنا، همه ساله آیین های هفته وحدت از 12 تا 17 ربیع الاول در کشور برگزار می شود.
میاندوآب در جنوب آذربایجان غربی واقع است و بیش از 277 هزار نفر جمعیت دارد.
9871/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.