غلامحسین کردستانچی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد طی چند هفته گذشته در کلاس‌های مربیگری سطح یک بین المللی که به میزبانی ارومیه و کرمان برگزار شد، شرکت کرده و همه این مربیان مدرک بین المللی خود را از فدراسیون جهانی اخذ کردند.
وی بیان کرد: هیات والیبال استان با برنامه‌ ریزی های اصولی برای پیشرفت علمی مربیان در سال جاری کلاس های متعددی در نظر گرفته است.
دبیر هیات والیبال آذربایجان غربی گفت: در کنار کارهای عملی با برگزاری کلاس های متعدد علمی و تئوری، برای ارتقای سطح فنی و دانش مربیان تلاش می شود تا در آینده شاهد رشد و شکوفایی بیشتر والیبال در شهر والیبال خیز ارومیه باشیم.
به گزارش ایرنا دوره مربیگری درجه یک بین المللی با حضور مربیانی از سراسر کشور اوایل آبان ماه جاری در سالن لاله مجموعه ورزشی شهید کاظمی ارومیه برگزار شد.
«شهاب الدین احمد» مربی بین المللی از کشور عمان مدرس این دوره بوده و 45 نفر از سراسر ایران در آن حضور داشتند که پنج نفر از این افراد، مربی اهل آذربایجان غربی بودند.
والیبال ارومیه با 60 سال سابقه درخشان در سطح کشور یکی از قطب مهم این رشته محسوب می شود و علاوه بر داشتن بیشترین ملی پوش در حوزه مربیگری نیز پیشینه خوبی دارد.
«یدالله کارگرپیشه» نخستین سرمربی ارومیه ای تیم ملی ایران در دهه 50 است که پیش از پذیرفتن این سمت به عنوان بازیکن و کاپیتان تیم ملی ایفای نقش کرده است.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.