به گزارش ایرنا، ارسلان شکری روز شنبه در جریان بازدید از عملیات بهسازی و روکش آسفالت محور روستایی شعبانلو شهر چهاربرج در میاندوآب اظهار داشت: عملیات بهسازی و روکش آسفالت این محور به طول سه کیلومتر و عرض 6 متر و با اعتبار هشت میلیارد و 600 میلیون ریال در حال انجام است.
وی گفت: این طرح هم اکنون 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که در صورت مساعد بودن شرایط جوی تا یک ماه دیگر به بهره برداری می رسد.
وی همچنین با اشاره به بازدید از عملیات لکه گیری و روکش آسفالت محور روستایی قزل قوپی مهاباد نیز افزود: این محور یکی از مسیرهای دسترسی به تالاب کانی برازان بوده و به لحاظ گردشگری از اهمیت بسزایی برخوردار است؛ هم اکنون عملیات بهسازی، لکه گیری و روکش آسفالت آن به طول سه کیلومتر و با اعتبار 6 میلیارد ریال و پیشرفت فیزیکی 35 درصد در حال اجراست.
وی اضافه کرد: برای لکه گیری و آسفالت هر کیلومتر جاده در سال جاری به طور متوسط بیش از چهار میلیارد ریال هزینه شده است.
به گزارش ایرنا، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی به منظور بازدید از پروژه های بهسازی و روکش آسفالت چند روستای جنوب آذربایجان غربی به این منطقه سفر کرده است.
حفظ و نگهداری راههای مواصلاتی، لکه گیری و روکش آسفالت جاده ها از جمله مهمترین وظایف اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای است.
آذربایجان غربی بیش از 12 هزار کیلومتر جاده دارد که هشت هزار و 500 کیلومتر آن روستایی و بقیه جاده اصلی، فرعی و بزرگراه است.شهرستان میاندوآب با بیش از 277 هزار نفر در جنوب آذربایجان غربی واقع است.
9871/6185/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.