بهرام قوی بنیه روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به دلیل علاقه مندی فراوان مردم به رشته والیبال به عنوان رشته ورزشی نخست این شهرستان، تصمیم گرفته شده است تا بازی های این تیم به صورت مستقیم برای ورزش دوستان پخش شود.
وی اظهار داشت: پخش زنده بازی های تیم کردبال با چهار دوربین در مسابقاتی که این تیم میزبان است، پوشش داده می شود.
قوی بنیه در خصوص بازی هایی که تیم کردبال میهمان است نیز افزود: در صورتیکه شرایط پخش زنده بازی در شهرهای میزبان مهیا باشد، این بازی ها هم پخش خواهد شد و در غیر این صورت مسابقه ها از طریق رادیو مهاباد پوشش زنده داده می شود.
وی بیان کرد: اولین پخش زنده این مسابقات امروز /یکم آذرماه/ راس ساعت 16 انجام شد و این بازی با شهرداری قزوین در ورزشگاه 2 هزار نفری این شهرستان از طریق شبکه سیمای مهاباد پخش شد.
به گزارش ایرنا، صدا و سیمای مرکز مهاباد یکی از مراکز قدیمی کشور است به طوری که رادیو مهاباد در سال 1324 در این شهر راه اندازی شد و با بیش از 70 سال عمر یکی از باسابقه ترین مراکز صدا در کشور به شمار می رود.
صدا و سیمای مهاباد از حدود یک سال گذشته به صورت ماهواره ای قابل دریافت بوده است و برنامه های این مرکز 24 ساعته پخش می شود.
بیست و هفتمین دوره رقابت های لیگ دسته یک والیبال کشور با حضور 21 تیم در سه گروه پنج تیمی و یک گروه 6 تیمی برگزار می شود؛ تیم کردبال در گروه سوم این رقابت با تیم های واگن سازی پارس اراک، راهیاب ملل مریوان، نماینده اصفهان، کاشی کرمانشاه و شهرداری قزوین هم گروه است.
مهاباد با 237 هزار نفر جمعیت دارای اداره کل صدا و سیما، دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی، 12 پایگاه و سایت خبری و 6 نشریه است.
9903/6185/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.