به گزارش ایرنا، فرمانده سپاه بوکان روز پنجشنبه در این مراسم از بسیج به عنوان نماد ایثار و ازخودگذشتگی ملت ایران اسلامی یاد کرد و گفت: شهدای هشت سال دفاع مقدس با نثار خون خود انقلاب اسلامی را بیمه کردند و همه ما وظیفه داریم که ادامه دهنده راه شهدای این انقلاب باشیم.
سرهنگ پاسدار حسین جمشیدی افزود: امام خمینی (ره) با تدبیر و اندیشه والای خود فرمان تشکیل بسیج این نهاد مردمی و مورد نیاز کشور را صادر کردند تا این نهاد بتواند از ارزش های والای انقلاب و رهبری در بخش های مختلف حراست کند.
وی بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان تاکید کرد و ادامه داد: باید نسل جوان با ارزش های انقلاب آشنا شوند تا آنان نیز با توطئه های دشمنان آشنا شوند و با بصیرت لازم آنها را خنثی کنند.
سرهنگ جمشیدی افزود: سپاه و بسیج علاوه بر عرصه های نظامی با ورود به بخش های مختلف جامعه از جمله بخش عمران، پزشکی و علم و فناوری در راستای توسعه همه جانبه کشور از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.
این آیین با حضور امام جمعه، جمعی از مسوولان، روحانیان، خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، بسیجیان و فرماندهان نظامی و انتظامی و دانش آموزان این شهرستان برگزار شد.
به گزارش ایرنا، به مناسبت هفته بسیج و گرامیداشت هفته وحدت 200 برنامه مختلف فرهنگی هنری و سیاسی در این شهرستان اجرا می شود.
بوکان با 251 هزار نفر جمعیت در جنوب استان آذربایجان غربی قرار دارد.
7510/6185/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.