اصلان حیدری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تحقیقات محلی برای بررسی ابعاد این حادثه و علل زخم ها و شکستگی پای این دختربچه توسط عوامل انتظامی در حال انجام است.
وی اضافه کرد: این پرونده پس از بررسی و تحقیق کامل از کسانی که مراقبت از این دختربچه را بر عهده دارند، انجام خواهد شد.
حیدری بیان کرد: این دختربچه هم اکنون در بیمارستان امام خمینی (ره) تحت مداوا و مراقبت قرار دارد و زمینه های انتقال وی بعد از ترخیص از بیمارستان به مراکز شبانه روزی بهزیستی فراهم شده است.
رییس اداره بهزیستی مهاباد روز سه شنبه گذشته در گفت و گو با ایرنا از ضرب و شتم شدید یک کودک 6 ساله در این شهرستان و انتقال وی به بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد خبر داده بود.
به گفته مهران یوسفی، آثاری از سوختگی ناشی از آب داغ و وسایل گرم و کبودی در بدن وی به وضوح دیده می شود؛ ضمن اینکه از ناحیه پای راست نیز دچار شکستگی شده است.
براساس اعلام رییس اداره بهزیستی مهاباد حال عمومی این کودک به علت آنکه از لحاظ روحی و جسمی دچار لطمه های شدیدی شده، مساعد نیست و از این رو در بیمارستان بستری و ممنوع الملاقات است.
وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه کودک آزاری بلافاصله با شماره تلفن 123 مرکز اوژانس اجتماعی اداره بهزیستی تماس برقرار کنند و موضوع را گزارش دهند.
3020/6185/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.