سرهنگ طالب رحیمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اعزام گروه های جهادی، خدماتی و پزشکی به مناطق محروم، افتتاح پل و راه روستایی، اجتماع بزرگ مقاومت بسیجیان و یادواره شهدا از جمله مهمترین برنامه های هفته بسیج است.
وی بیان کرد: امسال با توجه به تقارن هفته بسیج و وحدت برنامه ویژه فرهنگی شامل نشست های روشنفکری با حضور علمای اهل تشیع و تسنن برگزار می شود.
وی اضافه کرد: تقارن هفته بسیج و وحدت به عنوان نقطه عطفی، اقتدار نظام جمهوری اسلامی را که از امام راحل به یادگار مانده است، به رخ جهانیان می کشد.
فرمانده قرارگاه امام سجاد (ع) و سپاه مهاباد ادامه داد: در سی و نهمین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفان توسط حضرت امام (ره) برنامه های سپاه مهاباد که همزمان با سراسر کشور از 29 آبان آغاز شده است با تجمع بزرگ بسیجیان در پنجم آذر در سالن 2 هزار نفری مهاباد به پایان می رسد.
سرهنگ رحیمی همچنین با اشاره به اهمیت و جایگاه بسیج اظهار داشت: حضور و اقتدار بسیج از دوران دفاع مقدس تا به امروز سیلی محکمی به بدخواهان نظام بوده است.
به گزارش ایرنا بسیج مستضعفین در پنجم آذر سال 1358 شمسی به دستور امام خمینی(ره) تشکیل شده و به همین مناسبت هفته منتهی به این روز به عنوان هفته بسیج نامگذاری شده است.
مهاباد با 237 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
9903/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.