رییس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی شامگاه چهارشنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: کارگاه اول سمینار با موضوع 'مبانی اقتصاد خلاق'، کارگاه دوم با موضوع 'آشنایی با صنایع خلاق'، کارگاه سوم با موضوع 'اهمیت و ضرورت صنایع خلاق و فرهنگی، مبانی و ارائه الگوی مطلوب' و کارگاه چهارم با موضوع 'آشنایی با اصول و نرم‌افزارهای ساخت انیمیشن' برگزار شد.
حسن حیدری ادامه داد: در پایان این دوره آموزشی به تمام شرکت کنندگان گواهی شرکت در دوره از طرف پارک علم و فناوری آذربایجان غربی و دانشگاه ارومیه صادر شد.
وی افزود: شناسایی ایده های برتر و بکارگیری آنها برای تبدیل شدن به کسب و کار از مهمترین اهداف برگزاری رویداد شتاب آذربایجان است.
وی بیان کرد: این رویداد از ابتدای سال 1396 با حضور علاقه مندان به کارآفرینی در آذربایجان غربی آغاز شده است و هر ماه یک بار اجرا می شود.
به گزارش ایرنا 'ایده‌شو' برای بیان ایده و انتقال آن به دیگران در محیطی دوستانه برگزار می‌شود و هر یک از شرکت‌کنندگان در مدت سه دقیقه ایده خود را به حاضران معرفی می‌کنند.
ایده های برتر پس از داوری از لحاظ عامه پسند بودن برای حُضار و قانع کننده بودن برای داوران فنی و فعالان اقتصادی جهت راه اندازی کسب و کار معرفی می شود و حمایت های لازم در جهت اجرای آنها صورت می گیرد.
11 رویداد شتاب «استارت آپ ویکند» از سال 1396 تاکنون با حمایت پارک علم و فناوری در آذربایجان غربی برگزار شده است و در مجموع 39 ایده منتخب در مراکز رشد مراحل نخست اجرایی را طی می کند.
9918/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.