به گزارش ایرنا، سردار حسین اشتری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران در ارومیه با تاکید بر اینکه تاکنون در این بخش موفق عمل شده، افزود: پایش تصویری موجب کاهش وقوع جرم در سطح جامعه شده و این نشان از تاثیر مثبت هوشمندسازی پلیس است.
وی ادامه داد: ناجا در تلاش است تا تجهیزات به روز را در اختیار پرسنل خدوم خود قرار دهد زیرا استفاده از فناوری، مدت زمان پاسخگویی پلیس به مردم را کوتاه تر می کند.
وی بیان کرد: نیروی انتظامی با بهره گیری از سربازان دلیر و مقتدر خود و با برخورداری از توانمندی های بالا و تجهیزات روز، حافظ مرز‌های کشور است.
فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به وضعیت امنیت مرزها در آذربایجان غربی نیز گفت: با تلاش عوامل نظامی و انتظامی، امنیت پایدار و باثباتی در مرزهای این منطقه برقرار است.
سردار اشتری بیان کرد: عوامل نظامی و انتظامی آذربایجان غربی با اشراف امنیتی کامل بر منطقه، توانستند وقوع هر گونه جرائم را به حداقل برسانند.
وی بیان کرد: کاهش جرایم در جامعه و سرعت بخشی در خدمات رسانی به مراجعه کنندگان، رضایت مردم استان از پلیس را به بالاترین میزان رسانده است.
به گزارش ایرنا سردار اشتری صبح روز چهارشنبه جهت حضور در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی آذربایجان غربی وارد ارومیه شد؛ در این مراسم با اهدای لوحی از زحمت های سردار ناصر اصلانی قدردانی و سردار مسعود خرم نیا به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی معارفه شد.
9918/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.