به گزارش ایرنا حجت الاسلام سیدمحمد موسوی روز چهارشنبه در دیدار جمعی از مسوولان سپاه و بسیج شهرستان سلماس ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج به نقش بسیجیان در 40 سال گذشته و دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: فرهنگ بسیجی ضامن اقتدار کشور است.
وی ادامه داد: ملت ایران در سایه فرهنگ بسیجی با ایمان و اخلاص و ولایت مداری توطئه های استکبار جهانی را خنثی کردند تا روحیه جانفشانی و ایستادگی در جامعه تقویت شود.
امام جمعه سلماس گفت: دشمنان انقلاب اسلامی برای ضربه زدن به نظام از توطئه های مختلف استفاده کردند ولی هوشیاری بسیجیان و همدلی مردم و مسوولان همواره موجب شکست آنها شده است.
وی افزود: جنگ اقتصادی و فشار روانی استکبار هم با وحدت و هوشیاری و به خصوص بصیرت مردم و مسوولان نقش بر آب می شود و دشمنان به اهداف خود نمی رسند.
فرمانده سپاه سلماس نیز در این دیدار گفت: بسیجیان قهرمان گوش به فرمان مقام معظم رهبری تا پای جان از اهداف و آرمان های والای نظام و انقلاب اسلامی دفاع می کنند.
سرهنگ مدنی افزود: هفته بسیج یادآور رشادت های رزمندگان اسلام است و ملت ایران برای بزرگداشت آن از هیچ کوششی دریغ نمی کند.
به گزارش ایرنا، برنامه های گرامیداشت هفته بسیج، همزمان با سراسر کشور در شهرهای مختلف استان آذربایجان غربی از 29 آبان ماه تا پنجم آذر ماه جاری برگزار می شود.
7156/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.