سرهنگ پاسدار جواد مولودی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برگزاری یادواره های شهدا، مسابقات فرهنگی و ورزشی، نشست های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، دیدار و تجلیل از خانواده های معظم شهدا و افتتاح پایگاه های بسیج از جمله این برنامه هاست که طی این هفته در میاندوآب برگزار می شود.
وی همچنین اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم، افتتاح طرح های اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی را از دیگر برنامه های گرامیداشت هفته بسیج در این شهرستان عنوان کرد.
سرهنگ مولودی افزود: برنامه های هفته بسیج امسال با شعار محوری « ایستادگی، پیشرفت، وحدت و خدمت » از 29 آبان در این شهرستان آغاز شده و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه هفته بسیج یادآور جانفشانی ها و غیرت بسیجیان است، بیان کرد: حضرت امام (ره)، شجره طیبه ای را تشکیل دادند که امروز در همه عرصه ها آماده دفاع از ارزش های انقلاب و نظام بوده و از افتخارات عظیم ملت ایران به شمار می رود.
وی با بیان اینکه تفکر و اندیشه بسیج ریشه در قرآن و اسلام داشته و برگرفته از آموزه‌های ناب نبی مکرم اسلام و مکتب سرخ عاشوراست، گفت: روحیه و تفکر بسیجی نجات بخش است زیرا در هر عرصه ای وارد شود موجب توفیق و تعالی آن می شود.
به گزارش ایرنا، بسیج در پنجم آذر سال 1358 به دستور امام خمینی (ره) تشکیل شده و به همین مناسبت هفته منتهی به این روز به عنوان هفته بسیج نامگذاری شده است.
9871/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.