به گزارش ایرنا، ابراهیم مبارک قدم روز سه شنبه در جلسه ستاد مسکن مهر مهاباد افزود: دولت در قبال یکهزار و 800 واحد مسکن مهر مهاباد متعهد به پرداخت یارانه بوده در حالی که بیش از پنج هزار و 200 واحد مسکن مهر در این شهرستان ساخته شده است.
وی ادامه داد: اعتبار ساخت مساکن مهر از طریق آورده شخصی و تسهیلات بانکی است و کمک دولت در قالب پرداخت یارانه خارج از ظرفیت تعیین شده امکان پذیر نیست.
نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت: مالکان اصلی این مساکن، اقشار ضعیف جامعه هستند که باید تمام مدیران و مسوولان دستگاه های اجرایی برای تسهیل و تسریع اجرای این طرح تلاش کنند.
جلال محمودزاده با اشاره به اینکه علت اصلی طولانی شدن این طرح مشکلات مالی و نبود مدیریت درست است، افزود: دستگاه های خدمات رسان برای اجرا و پایان طرح مسکن مهر باید نهایت همکاری و تلاش خود را انجام دهند.
ایرج شجاعی فرماندار مهاباد نیز با ارائه گزارشی از وضع موجود طرح مسکن مهر میزان پیشرفت این طرح در مناطق شهرک کارمندان این شهرستان را 100 درصد، سید آباد 92 درصد و موکریان را 91 درصد اعلام کرد و ادامه داد: مراحل تحویل مساکن مهر مهاباد در حال اتمام است و با برنامه ریزی انجام شده سعی می کنیم تا آخر امسال کل مساکن مهر را تحویل صاحبان آنان بدهیم.
در ادامه این جلسه، مدیران تعاونی های مساکن مهر مهاباد به ارایه مشکلات و موانع تحویل واحدهای مسکونی زیر پوشش این طرح پرداختند.
به گزارش ایرنا طرح مساکن مهر مهاباد 6 هزار و 611 واحد در قالب مساکن تعاونی، خودمالکی و گروهی ساخته شده است که تاکنون چهار هزار و 800 واحد آن به بهره برداری رسیده است.
مهاباد با 237 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع است.
9903/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
4 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.