سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری روز سه شنبه در نشست صمیمی با علما، روحانیون، مدیران و اساتید حوزه های علمیه آذربایجان غربی با اشاره به اینکه فعالیت های سپاه در عرصه های مختلف امنیتی و فرهنگی در این استان صورت گرفته است، افزود: در سایه حضور مقتدرانه فرزندان این ملت در طول نزدیک به یکهزار کیلومتر مرزهای این استان امروز شاهد امنیتی پایدار و مثال زدنی هستیم.
وی اضافه کرد: یکی از اهداف اصلی دشمن که قسمتی از پازل شبیخون هوشمند استکبار علیه ایران اسلامی به شمار می رود، فاصله انداختن بین مردم و نظام اسلامی است ولی مردم با بصیرت و انقلابی ما در طول چهار دهه از عمر با برکت نظام اسلامی در همه صحنه های انقلاب حضور گستره ای داشته و به خوبی نشان داده اند و خود را صاحب اصلی نظام می دانند.
وی گفت: حضور مقتدرانه بسیجیان جان بر کف در رزمایش 40 هزار نفری سپاهیان محمد (ص) در این استان و همچنین حضور پر صلابت مردم در یوم الله 13 آبان نمونه بارز مشت محکم مردم بر دهان یاوه گویی های استکبار جهانی بود.
به گزارش ایرنا، این دیدار در آستانه هفته بسیج و فضایی بسیار صمیمی برگزار شد و حاضران به بیان نکته نظرات خود در خصوص مسائل فرهنگی این استان پرداخته و آمادگی خود را برای همکاری هر چه بیشتر با رده های مختلف بسیج اعلام کردند.
6009/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.