به گزارش ایرنا، 2 تیم سردار بوکان و مس نوین کرمان عصر روز دوشنبه در ادامه هفته دهم لیگ دسته 2 باشگاه های فوتبال کشور در ورزشگاه شهرداری کرمان مقابل هم قرار گرفتند که در پایان سردار بوکان با نتیجه 3 بر 2 از میزبان خود مس کرمان شکست خورد.
گل نخست بازی و تیم سردار بوکان توسط علیرضا صبوری در دقیقه 28 بازی وارد دروازه تیم میزبان مس کرمان شد.
با به ثمر رسیدن این گل، تیم میزبان حملات خود را روی دروازه تیم فوتبال سردار بوکان افزایش داد و توانست گل خورده را در دقیقه 40 توسط سعید شمس الهی جبران کند و نیمه نخست با این نتیجه به پایان رسید.
با شروع نیمه دوم بازی، حملات همه جانبه تیم میزبان بر روی دروازه تیم سردار افزایش یافت و تیم سردار در محوطه جریمه مرتکب خطا شد و گل دوم خود را از روی نقطه پنالتی و توسط «سعید شمس الهی» در دقیقه 46 دریافت کرد.
تلاش تیم فوتبال سردار برای جبران گل خورده در دقیقه 77 به نتیجه رسید و توانست گل دوم خود را توسط علیرضا صبوری جبران کند.
در دقایق پایانی بازی گل برتری تیم فوتبال مس نوین کرمان توسط کامبیز دهقانی به ثمر رسید تا تیم سردار بوکان متحمل شکست در این بازی خارج از خانه شود.
این دومین شکست تیم سردار بوکان و داوود سیدعباسی سرمربی جدید این تیم به شمار می رود که مدت 2 هفته است که هدایت این تیم را برعهده گرفته است.
هم اکنون تیم فوتبال سردار بوکان با 6 مساوی و یک برد و 2 باخت و کسب 9 امتیاز در رده یازدهم گروه خود قرار دارد.
رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور با شرکت 26 تیم در 2 گروه جریان دارد و تیم‌های حاضر در این دوره برای کسب سه سهمیه صعود به لیگ دسته یک با یکدیگر رقابت می‌کنند.
به گزارش ایرنا، تیم سردار بوکان که چهارمین فصل حضور خود را در لیگ فوتبال دسته دوم تجربه می کند در گروه الف این رقابت ها با تیم های راه آهن تهران، داماش گیلانیان، کاسپین قزوین، شهرداری همدان، فولاد نوین اهواز، خوشه طلایی ساوه، مقاومت تهران، شهرداری بم، ایرانجوان بوشهر، مس نوین کرمان، استقلال اهواز، اتحاد کامیاران و چوکای تالش هم گروه است.
7510/6185/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.