«ژاله فرامرزیان» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امسال میزان اعتبارات وزارت ورزش و جوانان از ردیف اصلی چهار هزار میلیارد و اعتبارات تملکی سه هزار میلیارد ریال است که بخشی از آن هنوز اختصاص نیافته است.
وی بیان کرد: مدیریت منابع یکی از مهمترین برنامه های وزارت ورزش و جوانان است، زیرا نیاز این وزارتخانه به هیچ وجه با هزینه ها و اعتبارات جاری همخوانی ندارد.
وی با اشاره به اینکه 20 درصد از کل اعتبارات این وزارت خانه و 20 درصد سهم جوانان از اعتبارات ارزش افزود به حوزه جوانان اختصاص یافته است، گفت: وزارت ورزش و جوانان با رویکرد جدی دولت برای ایجاد اشتغال جوانان از محل کمک‌های فنی اعتباری، برنامه هایی را آغاز کرده است.
فرامرزیان در ارتباط با روند اتمام طرح های ورزشی نیمه تمام نیز گفت: تلاش بر این است برای تکمیل چهار هزار طرح ورزشی نیمه تمام کشور از ظرفیت خیران ورزش و سایر دستگاه های دولتی استفاده شود.
وی با اشاره به اینکه اولویت وزارت ورزش و جوانان اتمام طرح هایی است که پیشرفت فیزیکی بیشتری نسبت به سایر طرح ها دارند، گفت: پیشتر مبلغی افزون بر 2 هزار میلیارد ریال برای اتمام چهار هزار طرح نیمه تمام ورزشی برآورد شده بود که این میزان در حال حاضر به چندین برابر افزایش یافته و به رقمی رویایی تبدیل شده که تامین آن از عهده دولت خارج است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه توجه به استان های محروم و افزایش اعتبارات جاری آنها مورد توجه وزارت ورزش و جوانان است، افزود: برنامه های طراحی شده برای برگزاری و حضور تیم ها در مسابقات و المپیادهای ورزشی باید به نوعی انجام شود که هزینه های وارده بر ادارات استانی و هیات های ورزشی به نوعی جبران شود.
به گزارش ایرنا، رییس جمهوری و اعضای هیات دولت روز دوشنبه در بدو ورود به فرودگاه خوی مورد استقبال مقام های ارشد کشوری و استانی قرار گرفتند.
دکتر روحانی در سفر یکروزه خود به آذربایجان غربی ضمن سخنرانی در جمع مردم استان در ورزشگاه شهید چمران خوی، در مراسم افتتاح طرح های عمرانی و درمانی از جمله راه آهن ارومیه شرکت و در جمع اعضای شورای اداری و نخبگان آذربایجان غربی سخنرانی می کند.
افتتاح راه آهن مراغه - ارومیه و آغاز سفر شهروندان ارومیه ای با استفاده از خط ریلی، بهره برداری از طرح های درمانی در شهرهای ارومیه و خوی در راستای ارائه خدمات به شهروندان از جمله طرح های در نظر گرفته شده برای سفر رییس جمهوری به آذربایجان غربی است.
جلسه با نخبگان و فعالان حوزه های مختلف، شرکت در جلسه شورای اداری و نشست خبری با نمایندگان رسانه ها از دیگر برنامه های سفر یکروزه رییس دولت دوازدهم به آذربایجان غربی است.
7156/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.