به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا محمد واوی روز دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان سردشت که با حضور جمشید انصاری رییس سازمان اداری و استخدامی کشور برگزار شد، اظهار داشت: این مرز می تواند در صورت توجه لازم به راه های دسترسی آن منبع درآمد بسیار خوبی برای مردم این شهرستان باشد.
وی با بیان اینکه جاده های مواصلاتی سردشت در طول چند سال اخیر تنها ترمیم شده اند، گفت: لازم است مسوولان برای تسهیل و توسعه حمل و نقل در این شهرستان اقدامات اساسی انجام دهند.
ماموستا واوی با انتقاد از ناعادلانه بودن بودجه و اعتبارات در آذربایجان غربی افزود: مردم شهرستان های مرزی از جمله سردشت که در دوران دفاع مقدس مورد بمباران شیمیایی قرار گرفته اند انتظار دارند، توجه ویژه ای در زمینه تخصیص اعتبارات به آنها شود.
وی از سرمایه گذاری دولت در احداث سد و نیروگاه آبی سردشت و دیگر طرح ها و پروژه های عمرانی این شهرستان قدردانی کرد.
عضو شورای اسلامی شهر میرآباد سردشت نیز گفت: شهرداری های مناطق مرزی با مشکل کمبود بودجه و اعتبارات روبرو هستند بطوریکه بدهی شهرداری سردشت به حدود 400 میلیارد ریال می رسد.
ماموستا رحمت الله شمسی افزود: لازم است در بخش گردشگری این شهرستان نیز سرمایەگذاری ها لازم انجام شود تا جوانان کمتر به شغل کولبری در مرزها بپردازند.
به گزارش ایرنا، رییس جمهوری و کاروان تدبیر و امید امروز میهمان مردم آذربایجان غربی هستند.
در این سفر یکروزه، 10 طرح بزرگ در حوزه های بهداشتی درمانی، گازرسانی، آبخیزداری، فرودگاه، راه آهن نیروگاه سیکل ترکیبی با هزینه 9 هزار و 971 میلیارد ریالی افتتاح و 2 طرح در بخش های آبخیزداری و گازرسانی روستایی به ارزش 486 میلیارد ریالی کلنگ زنی می شود.
سردشت در جنوب آذربایجان غربی و هم مرز با کشور عراق واقع شده است.
7562/ 3020/6185/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.