به گزارش ایرنا، عملیات احداث آزمایشگاه مرجع ارومیه با 6 هزار متر مربع زیربنا در سال 1386 آغاز شد، اما به علت مشکلات اعتباری و مشکلات فنی، متوقف شده بود.
عملیات ساخت این آزمایشگاه که مجتمع آزمایشگاهی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی است، پس از روی کارآمدن دولت تدبیر و امید از سر گرفته شد و در کمتر از سه سال به بهره برداری رسید.
برای احداث این مجتمع آزمایشگاهی، 150 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
در ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید در این استان، مشکلات زیرساختی بسیاری در حوزه های بهداشتی و درمانی وجود داشت که در این مدت، اقدامات قابل توجهی برای حل آنها انجام شد؛ احداث و توسعه چندین بیمارستان و راه اندازی صدها مرکز بهداشتی در شهرستان های مختلف آذربایجان غربی از جمله آنهاست.
امیدواری ها برای توسعه بیش از پیش حوزه بهداشت و درمان آذربایجان غربی در سال های اخیر به شدت افزایش یافته و همه مردم از اجرای طرح های عمرانی بخش درمان و بهداشت به نیکی یاد می کنند که مهمترین رکن این خوش بینی مردم، اهتمام ویژه دولت دکتر روحانی به این بخش است.
در سفر یک روزه رییس جمهوری و هیات همراه به آذرابیجان غربی 10 طرح بزرگ در حوزه های بهداشتی درمانی، گازرسانی، آبخیزداری، فرودگاه، راه آهن نیروگاه سیکل ترکیبی با هزینه 9 هزار و 971 میلیارد ریالی افتتاح و 2 طرح در بخش های آبخیزداری و گازرسانی روستایی به ارزش 486 میلیارد ریالی کلنگ زنی می شود.
8137/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.