حسن عبدالهی اصل روز دوشنبه در جلسه شورای اداری و دیدار با نخبگان شهرستان شوط که با حضور مرتضی بانک، مشاور رییس جمهوری، برگزار شد، افزود: از جمله این اقدامات می توان به احداث ورزشگاه ها، مراکز بهداشتی و سلامت و آسفالت راه های روستایی اشاره کرد.
وی ادامه داد: پنج مرکز بهداشتی و سلامت در دولت تدبیر و امید در این شهرستان به بهره برداری رسیده که بی مانند است.
وی اضافه کرد: تا سال گذشته تنها سه سالن ورزشی در این شهرستان وجود داشت، اما امروز شاهد ایجاد۱۱ سالن ورزشی در دهستان های شوط هستیم.
فرماندار شوط گفت: ۳۰ کیلومتر از راه های پرتردد روستایی این شهرستان در دولت تدبیر و امید بهسازی و آسفالت می شود که در حوزه راه های اصلی شهر شوط با تلاش سازمان منطقه آزاد ماکو پنج کیلومتر از این راه ها افتتاح شده و باقی در حال انجام است.
وی ادامه داد: با ساماندهی ۱۹هزار و ۷۰۰ هکتار از اراضی پایاب سد کرم آباد، این اراضی در حال حاضر آماده برای سرمایه گذاران در این بخش است.
وی با بیان اینکه ۵۴ روستا از روستاهای شوط مشکل آب دارند، افزود: مطالعات اولیه در این خصوص انجام شده، ولی نیازمند نگاه ویژه دولت است.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام دکتر حسن روحانی امروز میهمان مردم آذربایجان غربی است.
در این سفر یکروزه، 10 طرح بزرگ در حوزه های بهداشتی درمانی، گازرسانی، آبخیزداری، فرودگاه، راه آهن نیروگاه سیکل ترکیبی با هزینه 9 هزار و 971 میلیارد ریالی افتتاح و 2 طرح در بخش های آبخیزداری و گازرسانی روستایی به ارزش 486 میلیارد ریالی کلنگ زنی می شود.
به گزارش ایرنا این شهرستان با بیش از 48 هزار نفر جمعیت در شمال آذربایجان غربی واقع شده است.
8137/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.