به گزارش ایرنا، مدیر جهاد کشاورزی اشنویه روز دوشنبه در آیین کلنگ زنی این طرح اظهار داشت: اعتبار اولیه این واحد فرآوری 150 میلیارد ریال بوده که توسط دولت و از محل اعتبارات ملی تامین شده است.
سیدانور حسینی با بیان اینکه مابقی اعتبارات، طی سال های آینده و در زمان خرید ماشین آلات تامین می شود، افزود: برای اتمام این پروژه 640 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
وی محصولات تولیدی این پروژه را کنسانتره و آبمیوه عنوان کرد و گفت: این طرح دارای ظرفیت تولید سالانه 14 هزار تن آبمیوه طبیعی غیرمرکبات و 2 هزار و 500 تن کمپوت میوه را دارد.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اشنویه به وجود 34 هزار هکتار اراضی زراعی در این شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: 20 هزار هکتار از این اراضی آبی و 11 هزار هکتار به صورت دیم است.
حسینی اضافه کرد: با احداث این طرح کشاورزان و باغداران این شهرستان از نعمت صنایع تبدیلی و صنایع وابسته به همراه سردخانه بهره مند خواهند شد.
شهرستان مرزی اشنویه در جنوب آذربایجان غربی و هم مرز با کشورهای عراق و ترکیه واقع شده است.
سیدعلیرضا آوایی امروز/ دوشنبه/ در سفر کاروان تدبیر و امید به آذربایجان غربی به عنوان نماینده رییس جمهوری به این شهرستان سفر کرده است.
رییس جمهوری و کاروان تدبیر و امید امروز میهمان مردم آذربایجان غربی است؛ در این سفر یکروزه، 10 طرح بزرگ در حوزه های بهداشتی درمانی، گازرسانی، آبخیزداری، فرودگاه، راه آهن نیروگاه سیکل ترکیبی با هزینه 9 هزار و 971 میلیارد ریالی افتتاح و 2 طرح در بخش های آبخیزداری و گازرسانی روستایی به ارزش 486 میلیارد ریالی کلنگ زنی می شود.
7355/6185/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.