ایرج شجاعی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح ها شامل 2 طرح کشاورزی از جمله افتتاح کشتارگاه طیور با ظرفیت چهار تا 6 هزار قطعه در ساعت و تولید سالانه 15 هزار تن گوشت با 180 نفر اشتغال زایی است که با 200 میلیارد ریال هزینه به بهره برداری خواهد رسید.
شجاعی اضافه کرد: افتتاح سردخانه کشاورزی با ظرفیت پنج هزار تن در سال توسط بخش خصوصی و بازدید از طرح 2 هزار هکتاری آبیاری تجمیعی از برنامه های نماینده اعزامی از سوی رییس جمهوری در این شهرستان است.
فرماندار مهاباد اظهار داشت: مجموعه ورزشی روستای «قزلقوپی» با یکهزار و 200 مترمربع زیربنا و هزینه 10 میلیارد ریال برای استفاده ورزش های فوتسال، بسکتبال، هندبال و والیبال از دیگر طرح های آماده افتتاح در این شهرستان است.
شجاعی بیان کرد: این مجموعه ورزشی دارای پارکینگ، اتاق اداری و رختکن بوده و برای 500 نفر نیز جایگاه تماشاگر طراحی شده است.
وی همچنین از افتتاح سه سالن چمن مصنوعی دیگر با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در این شهرستان خبر داد و گفت: سه چمن مصنوعی در قالب سالن های روباز و سرپوشیده در منطقه های محروم و حاشیه نشین از جمله «پشت تب» با بیش از 20 میلیارد ریال هزینه توسط بخش خصوصی احداث شده است که در این سفر افتتاح خواهد شد.
به گزارش ایرنا طبق برنامه ریزی های انجام شده در این سفر حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی، وزیر اطلاعات و 2 تن از معاونان وزیر جهادکشاورزی و ورزش و جوانان به مهاباد سفر می کنند.
حجت الاسلام حسن روحانی روز دوشنبه /فردا/ میهمان مردم آذربایجان غربی خواهد بود و در ورزشگاه شهید چمران خوی سخنرانی خواهد کرد.
در این سفر یکروزه، 10 طرح بزرگ در حوزه های بهداشتی درمانی، گازرسانی، آبخیزداری، فرودگاه، راه آهن نیروگاه سیکل ترکیبی با هزینه 9 هزار و 971 میلیارد ریالی افتتاح و 2 طرح در بخش های آبخیزداری و گازرسانی روستایی به ارزش 486 میلیارد ریالی کلنگ زنی می شود.
9903/6185/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.