اکبر عبدالله نژاد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: این طرح ها شامل پایاب سد قیقاج با اعتبار 520 میلیارد ریال و شبکه آبیاری و زهکشی این سد به مساحت یکهزار و 100هکتار با اعتبار 520 میلیارد ریال است.
وی افزود: همچنین در این سفر، عملیات ساخت مجتمع دامداری 10 هزار راسی توسط شرکت سرمایه گذاری صنایع عمومی تامین وابسته به سازمان تامین اجتماعی با اعتبار پیش بینی شده یکهزار و 700 میلیارد ریالی آغاز می شود که مدت اجرای این طرح سه سال است.
وی اضافه کرد: تسریع در تعریض محور مرگنلر به پلدشت، تامین آب شرب بخش ارس از منشا مطمئن و پایدار، احداث تصفیه خانه شبکه آب و فاضلاب شهر پلدشت، تکمیل دایک خاکی پلدشت و روستاهای واقع در جوار رودخانه ارس از جمله مطالبات این شهرستان از هیات دولت به شمار می رود.
فرماندار پلدشت ادامه داد: تکمیل پروژه های زهکشی عمیق دشت زنگنه، احداث مرکز آموزش فنی و حرفه ای، احداث مراکز جامع سلامت پلدشت و نازک علیا، تجهیز کلینیک درمانی بیمارستان امام خمینی (ره) و تکمیل شهرک صنعتی پلدشت از دیگر موارد مطرح برای درخواست از وزیر صنعت، معدن و تجارت به عنوان نماینده هیات دولت است.
به گزارش ایرنا شهرستان پلدشت در شرق شهرستان ماکو، شمال آذربایجان‌غربی و در کرانه جنوبی رود ارس قرار دارد.
رییس جمهوری و اعضای هیات دولت فردا /دوشنبه/ در دومین سفر استانی خود میهمان مردم آذربایجان غربی هستند.
7132/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.