پیمان آرامون روز دوشنبه در بازدید از راهدارخانه قوشچی ارومیه افزود: آماده سازی تجهیزات و ماشین آلات مورد نیاز در راهدارخانه های استان بسیار ضروری یه نظر می رسد که در این راستا اقدامات خوبی انجام شده است.
وی اضافه کرد: آذربایجان غربی، استانی طولی و دارای شبکه راه های گسترده است که با توجه به شرایط کوهستانی منطقه در فصول پربارش و زمستان همواره در جاده ها و گردنه ها شاهد بارش چشم گیر برف هستیم که با تلاش نیروهای راهداری و سایر ارگان های امدادی و پلیس راه، مشکل خاصی تاکنون در استان ایجاد نشده است.
وی بیان کرد: امسال نیز نظیر سال های گذشته پیش بینی های گسترده ای برای کمک به حادثه دیدگان و همچنین کاهش حوادث، تمهید شده که مطمئن هستیم کارساز خواهد بود.
آرامون گفت: البته همراهی شهروندان و رانندگان نیز در راستای کاهش حوادث ضروری است و می تواند در کاهش مشکلات جاده ای در فصل بارش برف زمستانی موثر باشد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غریی نیز در این بازدید با اشاره به نزدیکی زمان آغاز طرح زمستانی اکیپ های راهداری و امدادی گفت: با آغاز این طرح 520 دستگاه انواع خودروهای راهداری در 68 راهدارخانه ثابت و سیار استان در محورهای ارتباطی و گردنه های برفگیر مستقر می شود.
ارسلان شکری افزود: امسال 19 دستگاه مکانیزه نمک پاش در 31 راهدارخانه ثابت مستقر و با تلاش نیروهای راهداری مصالح مورد نیاز شامل شن و ماسه و نمک برای پخش در جاده ها و جلوگیری از یخبندان در محورهای ارتباطی به پایگاه های ثابت منتقل شده است.
به گزارش ایرنا، طبق پیش بینی ها احتمال بارش برف از روزهای پایانی هفته جاری در آذربایجان غربی وجود دارد و طرح زمستانی راهداری نیز از آینده نزدیک در 12 هزار کیلومتر جاده استان آغاز می شود.
8137/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.