استاندار آذربایجان غربی گفت: اجتماعی کردن‌ مبارزه با مواد مخدر در استان جز اولویتها قرارگیرد.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی محمد مهدی شهریاری در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان که در استانداری برگزار شد بر ضرورت اجرای مصوبات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تاکید کرد و افزود: دستگاههای اجرایی و عضو شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان باید اهتمام ویژه در جهت اجرایی شدن مصوبات شورا داشته باشند؛ برای نظارت بیشتر بر این موضوع، در هر جلسه شورا گزارش اقدامات دستگاهها در اجرای مصوبات ارائه خواهد شد.
شهریاری همچنین گفت: قاچاق مواد مخدر و اعتیاد از معضلات جدی است که برای مقابله با آنها باید اقدامات همه جانبه صورت گیرد؛ بحث اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر در این خصوص می تواند بسیار کمک کننده باشد و باید جزو اولویت ها قرار گیرد.
وی در ادامه خواستار توجه و کمک بیشتر ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور به استان شد و گفت: از ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور انتظار داریم با توجه به شرایط خاص استان، توجه بیشتری بویژه در بحث تخصیص اعتبارات به آذربایجان غربی داشته باشد تا بتوانیم با رفع کمبودها، اقدامات موثرتری در جهت مقابله و مبارزه با مواد مخدر انجام دهیم، هرچند نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی در این استان با تمام توان و با جدیت کافی، در عرصه مبارزه با مواد مخدر تلاش می کنند و اخیرا نیز شاهد اقدامات بسیار خوبی در این خصوص بودیم.
استاندار آذربایجان غربی در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم تعیین تکلیف و تکمیل مرکز ماده 42 زارعان خوی تاکید کرد و گفت: اداره کل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان مکلف به تکمیل این مرکز است و انتظار داریم هر چه زودتر به تعهد خود عمل نماید.
شهریاری گفت: در راستای بررسی میدانی مسائل و مشکلات، بزودی به همراه اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، بازدیدی از مراکز ماده 15 و 16 استان انجام خواهد گرفت.
سردار اصلانی فرمانده انتظامی آذربایجان غربی و دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان نیز در این جلسه، گزارشی از عملکرد شورای استانی و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان ها در 7 ماهه سال 97 ارائه نمود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.