نماینده مردم شهرستانهای ماکو، شوط، چالدران و پلدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: ایران با اتحاد از مرحله جدید تحریم ها نیز عبور خواهد کرد.
 به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی عین الله شریف پور در جلسه شورای اداری چالدران با اشاره به تحریم های جدید آمریکا و اقداماتی که علیه ایران شروع شده است، افزود: قطعا آمریکا از لحاظ سیاسی شکست بزرگی را متحمل شده است و امروزه در دنیا منزوی است و کسی شیوه‌های آمریکایی‌ها را نپذیرفته و قبول نخواهد کرد.
وی با اشاره به تعیین ۱۳ آبان به عنوان روز آغاز تحریم‌ها علیه ایران توسط آمریکا گفت: آمریکا با این کار دنبال ایجاد یک جوّ روانی در جامعه است تا از نتایج و ثمرات حاصل از آن به نفع خود بهره‌برداری کند در حالی که باید بداند که ایران با اتحاد تمامی مسئولین و مردم از این مرحله تحریم ها نیز با کمترین هزینه عبور خواهد کرد.
وی همچنین اعتبارات شهرستان را در سال 96 بیش از 101میلیارد تومان یاد کرد و تصریح نمود: از این میزان بیش از 50 میلیارد تومان از اعتبارات ملی بود که در سال جاری بیش از 70 میلیارد تومان اعتبار در حال هزینه برای پروژه های عمرانی است.
شریف پور ادامه داد: باید با مدیریت منابع و تصمیم درست و دقت در هزینه ها با وجود شرایط سخت اقتصادی، توسط مدیران اجرائی گامهای خودکفایی برداشته شود.
 حسین زاده فرماندار چالدران نیز در این جلسه با اشاره به عملکرد دولت تدبیر و امید و اختصاص بیش از 70میلیارد تومان در سال 97برای اجرای طرحهای عمرانی شهرستان  افزود: این میزان اعتبار قابل مقایسه با اعتبارات گذشته شهرستان نیست و حکایت از عزم و تلاش دولت مردان دارد که با تلاش شبانه روزی در جهت محرومیت زدائی و آبادانی این منطقه هستند.
وی با اشاره به کارهای خوب انجام شده در حوزه بنیاد مسکن، منابع طبیعی، توسعه شهری و شهرداری، ورزش و جوانان تصریح کرد:  مدیران دستگاههای اجرائی شهرستان نیز باید با تلاش مضاعف در جهت جذب و تخصیص اعتبارات تلاش نمایند و روحیه جهادی در دستور کار مدیران قرار گیرد.
فرماندار چالدران گفت: اتمام طرحهای عمرانی در اولویت کاری نمایندگان دولت در شهرستان است.
حسین زاده با بیان اینکه با تلاشهای شبانه روزی مسئولین توسعه پایدار در این شهرستان اتفاق افتاده و زیرساخت های لازم برای تسریع پیشرفت و افزایش رتبه چالدران در شاخص های توسعه در حال انجام است، تصریح کرد: لازم است در حوزه اتمام پروژه های گاز رسانی، توسعه گردشگری، پیگیری و انجام پروژه های بهسازی، آسفالت ریزی و روکش راهها، پیگیری احداث سد از منابع ملی و غیره نیز مدیران دستگاههای اجرائی بیش از گذشته تلاش نمایند.
رئیس شورای اداری شهرستان چالدران در پایان از مدیران دستگاههای اجرائی خواست تا تکریم ارباب رجوع، نظم در کارهای اداری، حضور مستمر و فعال در حوزه کاری خود، صرفه جوئی در مصرف برق، گاز و آب، مردم داری، خدمت صادقانه، کنترل و تنظیم بازار و تسریع در پاسخگوئی به نامه های ارسال شده از فرمانداری را در اولویت کارهای خود قرار دهند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.