رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: امسال سهمیه واردات تخصیص یافته بازارچه‌های مرزی آذربایجان‌غربی به 50 میلیون دلار رسید.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، جعفرصادق اسکندری در جمع خبرنگاران با اشاره به آمار هفت ماهه مبادلات در بازارچه‌های مرزی استان تصریح کرد: در هفت ماهه سالجاری سهمیه واردات تخصیص یافته در مرز رازی خوی 15 میلیون دلار بوده و در این بازه زمانی2 میلیون و 668 هزار دلار صادرات و 3 میلیون و 633 هزار و 805 دلار واردات از این مرز انجام شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: از سوی دیگر سهمیه واردات تخصیص یافته در مرز ساری‌سوی ماکو 25 میلیون دلار بوده که از نظر واردات کالا به ارزش 20 میلیون و 714 هزار و 418 دلار می باشد.

وی تصریح کرد: سایر سهمیه واردات تخصیص یافته متعلق به بازارچه مرزی صنم بلاغی پلدشت، کیله سردشت، تمرچین پیرانشهر و سرو ارومیه بوده است.

اسکندری با اشاره به اینکه در هفت ماهه سالجاری سهم صادرات از بازارچه های مرزی استان 149 میلیون و 339 هزار و 660 دلار بوده است بیان کرد: سهم واردات نیز 24 میلیون و 556 هزار و 789 دلار بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی افزود: امسال درصد واردات نسبت به سهمیه تخصیصی از بازارچه‌های مرزی استان آذربایجان‌غربی در مجموع 48 درصد بوده است.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.