سیدهادی بهادری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: احیای پایگاه اجتماعی و تقویت اعتماد عمومی نسبت به دولت می تواند عاملی برای خنثی کردن تحریم ها باشد.
وی با بیان اینکه اعتماد عمومی نسبت به دولت تدبیر و امید نباید خدشه دار شود، بیان کرد: احیای اعتماد عمومی بدون داشتن برنامه جامع امکانپذیر نیست.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دولت باید مردم را در جریان تصمیم های خود قرار دهد، افزود: گزارش های دوره رییس جمهوری می تواند نقش بسزایی در این راستا داشته باشد.
بهادری با بیان اینکه کشور امروز بیش از پیش نیازمند اتحاد و همدلی است، اضافه کرد: برگزاری برنامه های نشاط آور، توجه به برنامه های فرهنگی و جلوگیری از اقدامات ساختارشکنانه می تواند به همدلی ملت با دولت کمک کند.
وی دیپلماسی جمهوری اسلامی در منطقه برای مقابله با اهداف خصمانه استکبار جهانی را تاثیرگذار دانست و گفت: رویکرد مناسب سیاست خارجی باعث منزوی شدن بیش از پیش آمریکا در عرصه جهانی می شود.
به گزارش ایرنا دونالد ترامپ در روز 18 اردیبهشت سال جاری خروج کشورش را از توافق هسته ای 1+5 با ایران اعلام و تحریم های یکجانبه اقتصادی دیگری علیه جمهوری اسلامی ایران اعمال کرد.
3214/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.