حسن وقاری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به نظر می رسد تیم شهرداری ارومیه برای برون رفت از بحران پیش رو نیاز به وارد کردن یک شوک اساسی دارد.
وی بیان کرد: این تصمیم پس از حواشی ایجاد شده در دیدار هفته ششم تیم شهرداری ارومیه و پیام مشهد قوت بیشتری گرفت که پس از آسیب شناسی و شناسایی نقاط ضعف و قوت تصمیم نهایی گرفته می شود.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه با اشاره به اینکه مذاکراتی با کارشناسان والیبال و مدیر فنی تیم به انجام رسیده است، گفت: نتایج این جلسات به شهردار و اعضای شورای شهر اعلام شده است.
وقاری با بیان اینکه تغییرات انجام شده باید به نفع تیم شهرداری ارومیه انجام شود، افزود: در صورت تغییر مربی باید فردی هدایت تیم را بپذیرد که متعهد به کسب نتایج بهتر و جبران امتیازات از دست رفته شود ضمن اینکه قصد داریم در برخی پست ها نیز تغییراتی انجام شود.
وی با اشاره به اینکه نتیجه گرایی و انتظارات بالا از والیبال شهرداری ارومیه همواره مشکلات و حواشی را برای این تیم ایجاد می کند، گفت: انتقادات باید همراه با راهکار بوده و خروجی سازنده ای برای تیم داشته باشد تا گرهی از مشکلات باز کند و اگر غیر از این باشد مخرب می شود.
به گزارش ایرنا تیم والیبال شهرداری ارومیه در هفته ششم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور با پنج شکست پیاپی و کسب تنها 2 امتیاز در قعر جدول رده بندی قرار دارد.
این تیم با هدایت جاوید محسنی نیا و ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه بومی ارومیه وارد کوران رقابت ها شده است و کسب نتایج ضعیف آن نگرانی هایی را در بین خانواده والیبال این شهر ایجاد کرده است.
والیبال ارومیه با پیشینه درخشان به جز مقام قهرمانی جام کوروش در سال 1350 هیچ مقام قهرمانی دیگری ندارد و هواداران والیبال دوست این شهر همچنان در حسرت کسب جام طلایی و راهیابی به جام باشگاه های آسیا هستند.
7156/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.