رییس هیات فوتبال بوکان و عضو هیات مدیره باشگاه سردار بوکان روز یکشنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: هم اکنون هیچ مصدومی در تیم وجود ندارد و همه بازیکنان از آمادگی کامل برای ارائه یک بازی خوب برخوردار هستند.
سعید شوکتی افزود: بعد از برگزاری بازی معوق تیم سردار مقابل تیم اهوازی، سیدداود سیدعباسی، سرمربی جدید به تیم ملحق شده و هدایت تیم را برعهده گرفته است.
وی اضافه کرد: تیم سردار با انگیزه ای دوچندان فردا برای کسب امتیاز کامل، مقابل شهرداری بم در ورزشگاه پنج هزار نفری خاتم الانبیای بوکان به زمین خواهد رفت تا به ناکامی های این تیم در بازی های خانگی پایان دهد.
شوکتی با بیان اینکه قرارداد سیدعباسی نیز به امضا رسیده است، گفت: با حمایت هواداران پرشور سردار این تیم با تمام توان خود فردا مقابل شهرداری بم قرار خواهد گرفت.
به گزارش ایرنا، در هفته نهم این رقابت ها در این گروه فردا دوشنبه استقلال اهواز با ایرانجوان بوشهر، شهرداری همدان با فولادنوین اهواز، مقاومت تهران با داماش گیلان، کاسپین قزوین با خوشه طلایی ساوه و چوکای تالش با اتحاد کامیاران بازی خواهند داشت.
مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور با شرکت 26 تیم در 2 گروه جریان دارد و تیم‌های حاضر در این دوره برای کسب سه سهمیه صعود به لیگ دسته یک رقابت می‌کنند.
تیم سردار بوکان که چهارمین فصل حضور خود را در لیگ فوتبال دسته دوم تجربه می کند در گروه الف این رقابت ها با تیم های راه آهن تهران، داماش گیلانیان، کاسپین قزوین، شهرداری همدان، فولاد نوین اهواز، خوشه طلایی ساوه، مقاومت تهران، شهرداری بم، ایرانجوان بوشهر، مس نوین کرمان، استقلال اهواز، اتحاد کامیاران و چوکای تالش هم گروه است.
7510/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.