رضا عباسی روز شنبه در گفت گو با خبرنگار ایرنا، افزود: برای حمایت از کسب و کارهای نوپا در حوزه ICT و حمایت از ایجاد اشتغال در این حوزه از طرح های فناورانه حمایت شده و به مجریان آنها تسهیلات پرداخت می شود.
وی ادامه داد: شرکت های نوپا و شرکت هایی که بالای سه سال در زمینه های فناوری فعالیت دارند، در این راستا مورد حمایت قرار گرفته و تسهیلات دریافت می کنند.
وی با بیان حمایت دولت از اجرای این طرح ها گفت: امسال تاکنون 2 میلیارد ریال برای اجرای طرح های فناورانه در این استان اختصاص یافته است.
کارشناس فناوری اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی افزود: شرکت های نوپا که در زمینه فناوری های جدید فعالیت داشته باشند، باید برای استفاده از این تسهیلات، زیرمجموعه مرکز رشد و پارک علم و فناوری شوند.
عباسی در خصوص شرکت هایی دارای سابقه بیش از سه سال در زمینه فناوری اطلاعات بیان کرد: این نوع شرکت ها نیز می توانند از طریق وب سایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با آدرس www.ict.gov.ir طرح های خود را ثبت و اقدام به دریافت تسهیلات کنند.
کارشناس فناوری اداره کل اطلاعات و فناوری آذربایجان غربی ادامه داد: شرکت های بالای سه سال فعالیت در زمینه های فناوری و اطلاعات بر اساس اظهارنامه مالیاتی خود می توانند از این تسهیلات استفاده کنند.
به گزارش ایرنا، حمایت از شرکت های فناور در راستای توسعه فعالیت این شرکت ها در دولت تدبیر و امید به اوج خود رسیده است.
7510/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.